MGroup

گزارش جلسه امشب!

Posted on: سپتامبر 8, 2007

جلسه امشب طولانی ترین و شلوغ ترین جلسه بود!! (از ساعت ۷ تا ۱۰)

امشب سه نفر جدید داشتیم! یکی از بچه های IT ی دانشگاه سجاد، ‌یکی که رشتش فیزیک بود و یادم نیست مال کدوم دانشگاه! و دیگری هم از دانشگاه آزاد مشهد!

تازه امشب فهمیدم کلی از بچه های دانشگاه سجاد لینوکسی هستن! (اونم از تاثیرات سمینار لینوکسی که چند ماه پیش توی دانشگاه برگزار کردن! که در دانشگاه ما کمترین تاثیر رو داشت!)

روز اولی که با بچه ها قرار گذاشتیم جمع بشیم! انتظار داشتم یه ده پونزده نفری باشیم! ولی رفتیم و دیدیم فقط ۶ نفریم! خوب گفتم بابا از مشهد و دانشگاه فردوسی و این همه دانشگاه دیگش بیشتر از اینا انتظار داشتیم!

ولی انگار دارن همه جمع می شن!

جشن توپپی خواهیم داشت!!

خوب از امشب بگم:

اول دو تا از بچه ها رفتن پوستر ها رو پرینت گرفتن! ۱۰۰ تا.

اینم پوسترها:

بعد رسیدیم به جلسه!

قرار بود درباره نحوه نصب صحبت کنیم و کارهایی که باید انجام بشه و …

خوب من و دو نفر دیگه از بچه ها (آقای دهقان و عبدلعلی زاده) قراره تو کار نصب مودم و کارت گرافیک و تعمیر گراب و ماست مالی و خلاصه آب حوض و اینا باشیم!

مجید و یکی از بچه ها(آقای ییلاقی یا همون melomane خودمون!) هم قراره تو کار سخنرانی و ارائه و توضیح و … باشن!

می مونه بقیه که نصب و آموزش های اولیه میوفته گردن اونا!

 

البته برای وقتای بیکاری هم تصمیم دارم بچه های رو جمع کنیم! و صحبت کنیم! (می دونی که از این کار خوشم میاد!)

خوب امشب بحث سر نصب و اینکه چقد پارتیشن روت باشه و اینا بود!

و فکر کنم بچه ها در زمان صحبتاشون یه سیستم رو با cd آلترنیت ubuntu نصب کردن!

آخه ما چون قرار نبود نصب کنیم برا خودمون درباره اینکه چند تا مودم و کارت گرافیک و این چیزا جور کنیم و بیایم آزمایشی نصب کنیم صحبت می کردیم! یه چند مدل مودم اینترنال از این چیپست هایی که تو ایران زیاده جور کردیم بعلاوه ی یه کارت گرافیک nv و یه ATI و قراره فردا بریم سه نفری بشینیم نصب کنیم! (آخه من تا حالا یه کارت گرافیک ATI هم حتی ندیدم D:)

 

در پایان پوستر ها هم بین بچه ها توزیع شد تا برن توزیع کنن!

4 پاسخ to "گزارش جلسه امشب!"

امیدوارم جشن خوبی بشه . جای مارو هم خالی کنید . 😦

ایول …
ولی هنوز این آقای ییلاقی با من تماس نگرفته!
من الان اصفهان هستم و سه شنبه میرم تهران! کاش دوشنبه میتونستم برم و به جشن برسم.
خب از الان آماده ی بحث و گفتگو در راه نرم افزارهای آزاد هستم.

سلام
میگم من دیشب تو خونه با لایو سی دی نصبیدم خیلی باحال بود از تجربیات قبلی خیلی راحتر بود !
با Gparted هم resize کردم خیلی راحت بود هنوز هم نمیدونم چرا میخوایم با آلترنت نصب کنیم!

در ضمن کلی خبر خوب از انجمن علمی دانشگاهمون دارم براتون !
جلسه بعدی کی ؟

روی سیستم هایی با ۵۱۲ مگابایت رم و cpu ی پنتیوم ۴ خوب با لایو خیلی راحته!
ولی اگه بخوای روی یه سیستم با ۱۲۸ مگابایت رم نصب کنی!!!!! لایو حتی بالا هم نمیاد!
ولی باید بدونی که توی کارگاهی دیشب بودیم! بچه ها روی سیستم های پنتیوم ۱ نصب کردن! ولی روی اونا لایو بالا نمیاد!!
خوب اگه یه سیستم خوب با حداقل ۵۱۲ مگ رم باشه! خوبه می شه راحت با لایو نصب کرد ولی روی سیستم ضعیف تر نه! به ریسک هنگ کردن دیسک لایو نمی ارزه! 😉

پاسخی بگذارید

توجه: برای رفع مشکلات لینوکسی خود به یکی از انجمنهای اینترنتی مراجعه کنید! اینجا به هیچ وجه برای رفع مشکلات لینوکسی شما مناسب نیست!
تبادل لینک نداریم! لطفا سوال نفرمایید ما به هرکس بخوایم لینک می‌دیم، هرکس هم خواست به اینجا لینک بده! :)

Kategories

بایگانی

وضعیت بلاگ

  • 110,525 بازدید

مجوز انتشار:

تمامی مطالب و مقالات این بلاگ تحت مجوز GNU FDL قرار دارند. بنابراین کپی و ایجاد تغییر در آنها مطابق شرایط این مجوز آزاد می‌باشد.
