MGroup

فایرفاکس: ۴۰۰ میلیون دانلود در ۳ سال!

Posted on: سپتامبر 9, 2007

تعداد دانلود فایرفاکس از مرز ۴۰۰ میلیون گذشت!

 

سه سال از شروع پروژه ی فایرفاکس گذشت! و طی این زمان بیشتر از ۴۰۰ بار این مرورگر وب دانلود شد!

سایت http://www.techcrunch.com اعلام کرد:۵۰٪ از بازدیدکنندگانش از فایرفاکس استفاده می کنند!

اینم نمودار اعلامی این سایت!

 

طبق بررسی این سایت که گفته تعداد دانلود فایرفاکس سالانه دو برابر می شود! (۶ماه اول ۵۰ میلیون، ۱۰۰میلیون برای یک سال و۲۰۰میلیون طی ۲ سال) فکر کنم چند سال دیگه تعداد دانلودش از تعداد کاربران اینترنت که هیچ از جمعیت دنیا هم بیشتر می شه!

 

من خودم بعد از یکسال و چند ماه استفاده از این مرورگر! امروز اونو به همه توصیه می کنم! فایرفاکس بهترینه!

البته اپرا(Opera) هم مرورگر خوبیه، یه چند وقتی ازش استفاده می کردم! ولی وقتی غلظت متن باز خونم زیاد شد دیگه با وجود مرورگرهای متن بازی مثل Firefox ، konqueror و Epiphany دیگه استفاده از یه نرم افزار غیر آزاد رو نتونستم تحمل کنم!

خوب دیگه من این طوری هستم: D:

نرم افزار آزاد رو ترجیح می دم!

حتی اگه ضعیفتر باشه!

3 پاسخ to "فایرفاکس: ۴۰۰ میلیون دانلود در ۳ سال!"

سلام
ببین منظورت از آزاد Free یا اینکه Open Source چون آپرا هم شامل اولی میشه و هم این که با QT که یه محیط برنامه نویسی برا متن باز نوشته شد پس شامل همون علاقه تو میشه !
اگه اینطوری باشه چرا اپرا کار نمیکنی ؟

منظور من از آزاد همونیه که منظوره استالمنه!
تازه تو فارسی که آزاد و مجانی دوتاست! پس این بحث پیش نمیاد!!!

Opera مجانیه ولی آزاد/متن باز نیست!!!!!!!!!!!!!
اگر به لایسنس qt دقت کرده باشی می دونی که لایسنس Qt که QPL است! جی پی اله بعلاوه ی یه استثناء!! خودشم می نویسه: GPL+Qt Exception
خوب استثناءش اینه که اگه برنامه ات تحت GPL نباشه باید یه حق لایسنس بدی !!!!

Qt هم محیط یا زبان نیست!
یک کتابخانه است برای ++C!!

پارتی فایر فاکس 3 در کرج در تاریخ 30 اردیبهشت برگزار میشه
اگه لطف کنید لینک زیر رو با عنوان پارتی انتشار فایرفاکس 3 در کرج تو وبلاگتون قرار بدید ممنون میشم.
در ضمن خود شما هم به این پارتی دعوت شدید
لینک : http://jenus.wordpress.com/2008/06/06/mozilla-party/

پاسخی بگذارید

توجه: برای رفع مشکلات لینوکسی خود به یکی از انجمنهای اینترنتی مراجعه کنید! اینجا به هیچ وجه برای رفع مشکلات لینوکسی شما مناسب نیست!
تبادل لینک نداریم! لطفا سوال نفرمایید ما به هرکس بخوایم لینک می‌دیم، هرکس هم خواست به اینجا لینک بده! :)

Kategories

بایگانی

وضعیت بلاگ

  • 110,387 بازدید

مجوز انتشار:

تمامی مطالب و مقالات این بلاگ تحت مجوز GNU FDL قرار دارند. بنابراین کپی و ایجاد تغییر در آنها مطابق شرایط این مجوز آزاد می‌باشد.
