MGroup

KMail و GMail دوستانه تر از قبل!!!

Posted on: اکتبر 4, 2007

kmail.png

من کاربر KDE هستم(اینو هزار‌بار گفتی مهرداد!!) پس Kmail رو بخاطر هماهنگی با دیگر اجزای KDE ترجیح می دم! ولی تا چند روز پیش از Thunderbird استفاده می کردم! چرا؟ چون قبلن که می خواستم از Kmail استفاده کنم، با حساب gmail مشکل داشت. یعنی با سرور smtp ی Gmail مشکل داشت، و نمی تونست وصل بشه!

یه خورده که گشتم (بقول بچه ها گوگل کردم) دیدم انگار همه این مشکل رو دارن، و کسی نتونسته بود حلش کنه!

خوب حالا در پروسه ی نصب KDE روی پارسیکس، Kmail رو هم نصب کردم! باز هوس کردم یه بار دیگه تست کنم!!!

نتیجه این شد: مشکل حل شده!!!

توی Thunderbird برای تنظیم Gmail باید دستی پورت ها رو تنظیم می کردی!!(البته نسخه ۱.۵، آخه می‌گن توی ۲ اینطور نیست!)

خوب در Kmail هم نیازی به تنظیم پورت نیست!!

 

چطور Kmail را برای استفاده از Gmail تنظیم کنیم؟؟

تنها نکته ای که باید بگم اینه:

برای Reciving قسمت Extra فیلد Encryption گزینه‌ی SSL را انتخاب کنید و در قسمت Authentication Method گزینه‌ی Clear Text

در Sending قسمت Security برای Encryption گزینه‌ی TLS و برای Authentication Methodگزینه‌ی PLAIN راانتخاب کنبد.

خوب بقیه تنظیمات هم که ساده‌است!

و حالا از Kmail لذت ببرید!

برچسب‌ها: , , ,

1 Response to "KMail و GMail دوستانه تر از قبل!!!"

پاسخی بگذارید

توجه: برای رفع مشکلات لینوکسی خود به یکی از انجمنهای اینترنتی مراجعه کنید! اینجا به هیچ وجه برای رفع مشکلات لینوکسی شما مناسب نیست!
تبادل لینک نداریم! لطفا سوال نفرمایید ما به هرکس بخوایم لینک می‌دیم، هرکس هم خواست به اینجا لینک بده! :)

Kategories

بایگانی

وضعیت بلاگ

  • 110,692 بازدید

مجوز انتشار:

تمامی مطالب و مقالات این بلاگ تحت مجوز GNU FDL قرار دارند. بنابراین کپی و ایجاد تغییر در آنها مطابق شرایط این مجوز آزاد می‌باشد.
