MGroup

عکس‌هایی از دسکتاپ من …

Posted on: اکتبر 29, 2007

من آدم تنوع طلبی هستم!

از مواردی که می تونین متوجه این مطلب بشین، یکی، ظاهر خودمه، و دیگریش ظاهر دسکتاپم! 😀

خوب تصمیم گرفتم برای خودم یک Archive از عکسهای دسکتاپم درست کنم.

البته فقط دسکتاپ نیست! چون برای من دکوراسیون پنجره ها و آیکن ها هم مهمن! 😀

پس یک آلبوم توی Picasa ساختم و از حالا عکسهای دسکتاپمو اونجا می‌زارم!

اینجا می‌تونید آلبوم عکسهای دسکتاپ من رو ببینین (که الان زیاد پر بار نیست!)

اینم یه عکس از کلشون که از توی مرورگر گرفتم 😉

 

all.png

برچسب‌ها: , ,

4 پاسخ to "عکس‌هایی از دسکتاپ من …"

خوب امکانش هست بگی از چه برنامه هایی هم استفاده می کنی ؟ یا از چه برنامه هایی استفاده کردی و به دلیلی از اونا استفاده نمی کنی دیگه یا جایگزین برنامه های دیفالت …. فکر کنم پست آموزنده ای باشه

منم موافقم مهرداد
ممکنم من یا خیلی ها ی دیگه یه سری چیزا رو بفهمیم
یه سری چیزا رو هم نفهمیم
بدک نیست که هر چند وقت یک با یه عکس توپ از دسکتاپت بگذاری و تک تک بگی چی به کجاس

طرحهای قشنگیه اما من 2 سال یکبار دسکتاپم رو عوض می کنم مطمئنا بدرد من نمی خوره اما کار جالبیه

عمر لینوکس روی سیستم من هنوز به ۲ سال نرسیده، کمال جان

حقیتش این آلبوم رو برای خودم ساختم.

در مورد توضیح اینکه چه برنامه هایی استفاده شده، حتما سر فرصت در خدمت هستم… 😉

پاسخی بگذارید

توجه: برای رفع مشکلات لینوکسی خود به یکی از انجمنهای اینترنتی مراجعه کنید! اینجا به هیچ وجه برای رفع مشکلات لینوکسی شما مناسب نیست!
تبادل لینک نداریم! لطفا سوال نفرمایید ما به هرکس بخوایم لینک می‌دیم، هرکس هم خواست به اینجا لینک بده! :)

Kategories

بایگانی

وضعیت بلاگ

  • 110,525 بازدید

مجوز انتشار:

تمامی مطالب و مقالات این بلاگ تحت مجوز GNU FDL قرار دارند. بنابراین کپی و ایجاد تغییر در آنها مطابق شرایط این مجوز آزاد می‌باشد.
