MGroup

مشهد…

Posted on: نوامبر 7, 2007

خوب بالاخره اومدیم مشهد! 😀

امروز ساعت 6 بعد از ظهر هم با چند نفر از بچه ها قرار گذاشتیم تا جمع بشیم و گپی بزنیم…

 

می خواستم چند تا مطلب رو پیشنهاد کنم بخونین:

برای وبلاگ نویس ها: مطلبی با عنوان املا 2.0 که دوست خوبم صادق نوشته، در مورد املای فارسی و رعایت قواعد نگارش فارسی در نوشته ها مون است. (خوشبختانه من که تا جایی که بلدم رعایت می کنم 😛 )

برای طرفداران نرم افزارهای آزاد: ترجمه ی سخنرانی عزیز دل، ریچارد استالمن، در دانشگاه pavia است، که امین عزیز زحمت ترجمه اش رو کشیده…

 

شاد باشید…

مهرداد

برچسب‌ها: , ,

4 پاسخ to "مشهد…"

سلام
* آقا دی‌وی‌دی ubuntuم خراب شد! کی میای یزد یه کپی ازت بگیرم؟
* در مورد املا: «می کنم» درست نیست؛ باید نوشت «می‌کنم». «بچه ها» درست نیست باید نوشت: «بچه‌ها» و … 😉 راستی در فارسی همزه نداریم!
* مشهد خوش بگذره

درمورد همزه باهات موافقم!
ولی درمورد «می کنم» باید بگم که ما توی فارسی یه چیزی داریم به نام نیم فاصله که اینجاها استفاده می شه!
پس نه «می کنم» نه «میکنم»!
شرمنده الان پای ویندوز هستم و ویندوز هم که نیم فاصله رو نداره 😦
علت پای ویندوز بودنمم اینه که کافی نت هستم…

ممنونم!
برگردم خبرت می کنم…

سلام گرچه به يُمن كليك بي هدف ديدم وب شما را، امَا انصاف ندانستم از زحماتي كه براي تهيه مطالب آموزشي
مي كشيد به قدر كامنتي تقديرننمايم…يك سده سپاس

پاسخی بگذارید

توجه: برای رفع مشکلات لینوکسی خود به یکی از انجمنهای اینترنتی مراجعه کنید! اینجا به هیچ وجه برای رفع مشکلات لینوکسی شما مناسب نیست!
تبادل لینک نداریم! لطفا سوال نفرمایید ما به هرکس بخوایم لینک می‌دیم، هرکس هم خواست به اینجا لینک بده! :)

Kategories

بایگانی

وضعیت بلاگ

  • 110,690 بازدید

مجوز انتشار:

تمامی مطالب و مقالات این بلاگ تحت مجوز GNU FDL قرار دارند. بنابراین کپی و ایجاد تغییر در آنها مطابق شرایط این مجوز آزاد می‌باشد.
