MGroup

داداش سیستمت ضعیفه، به من چه؟!؟!؟!

Posted on: نوامبر 11, 2007

درود…

خوب دیگه چند روزی خونه بودیم و حسابی سرم شلوغ بود، نمی‌رسیدم سری بزنم.

مدتی قبل فکر کنم توی یه پستی خاطره‌ای تعریف کرده بودم از اینکه با خودم ویروس اینور و اونور می‌بردم و ویندوز‌ها رو ویروسی می‌کردم…

نمی‌دونم کدوم آدم …ای اومده اینجا خونده و همه جا پر کرده که فلانی داره ویروس update می کنه!!!

آخه بگو آدم عاقل ویروسم مگه update می‌شه؟

حالا ملت خِرِ من رو گرفتن که تو داری همچین کاری می‌کنی!! 😮

اولا: سیستمتون ایراد داره، به من چه؟!؟! این روزا هیچ کول‌دیسکی نمی‌بینی که ویروس توش نباشه! مگه اینکه اونو به هیچ سیستم ویندوزی‌ای وصل نکنی!!

 

دوم اینکه: خوبه که من از اول ترم یا با سیستم خودم کار می کنم یا با سیستمی که توی دانشکده روش لینوکس نصب کردم!! اصلا از ویندوزای شما استفاده نمی کنم! 😛

الانم که مسئول مرکز برای هرکی یه Account داره می‌ده! (منم که نمی‌گیرم :)) چون از لینوکس استفاده می‌کنم 😀 )

سوم اینکه: بابا اون یه خاطره بود! یعنی ماله ماه‌ها پیشه! 🙂

NO, I Will not FIX your Computer

use Linux

مهرداد

برچسب‌ها: , ,

3 پاسخ to "داداش سیستمت ضعیفه، به من چه؟!؟!؟!"

سلام
دلم واسه اینجا تنگ شده بود

اما مهرداد نکن این کارا رو
یه قرون مال دنیا یا همون چرک کف دست دوست داشتنی ارزش نداره
ویروس update نکن
نکن خوب دیگه
دهه……
نکن دارم می گم
حتما باید ضرب و شطم در کار باشه :دی

بابا گفتم که این قضیه مال قبله!!!
هر چند همین الان هم گاهی اوقات کول‌دیسکم ویروس داره! خوب، مثل همه‌ی کول‌دیسکها! دست من هم نیست، از ویندوز است که بر ویندوز است!!

ارادتمند همه‌ی ویروسها، مهرداد 😉

برسه به دست مجید.
مجید آقو ! linuxshop هم مندریوا 2008 رو نداشت.باید منتظر بمونم نه؟

پاسخی بگذارید

توجه: برای رفع مشکلات لینوکسی خود به یکی از انجمنهای اینترنتی مراجعه کنید! اینجا به هیچ وجه برای رفع مشکلات لینوکسی شما مناسب نیست!
تبادل لینک نداریم! لطفا سوال نفرمایید ما به هرکس بخوایم لینک می‌دیم، هرکس هم خواست به اینجا لینک بده! :)

Kategories

بایگانی

وضعیت بلاگ

  • 110,690 بازدید

مجوز انتشار:

تمامی مطالب و مقالات این بلاگ تحت مجوز GNU FDL قرار دارند. بنابراین کپی و ایجاد تغییر در آنها مطابق شرایط این مجوز آزاد می‌باشد.
