MGroup

آیا لینوکس جای ویندوز را می‌گیرد؟

Posted on: دسامبر 1, 2007

امروز یکی از اساتید دانشکده که ازم خواسته بود برای راه افتادن توی لینوکس کمکش کنم، ازم پرسید: «آقای مومنی، به نظرت لینوکس اونقدر همه‌گیر می‌شه که جای ویندوز رو بگیره؟»

بدون هیچ فکر کردنی، یه نگاهی بهش کردم و گفتم: «نه!» 😮

واقعا من به این قضیه شک دارم!

البته بعد که ازم توضیح خواست، وقتی دیدم نمی تونم منظور و نظرمو راحت بیان کنم، گفتم: خوب شایدم بشه! کی می‌دونه؟

نظر شما چیه؟

برچسب‌ها: ,

10 پاسخ to "آیا لینوکس جای ویندوز را می‌گیرد؟"

تو اصفهان خودمون را که مطمئن هستم پس از ورود به سازمان تجارت جهانی همه حمله می کنند به لینوکس.
شاید بگم اولین شهری باشه که همه لینوکسی بشند

در تایید نظر قبلی لازمه یه تبصره اضافه کنم و بگم که مشکل نشناختن برخی از سخت افزارها به خصوص مودمهای usb اگه حل بشه من تضمین می دم که من و 8 تا از دوستام کلا به لینوکس مهاجرت می کنیم و اصلا ویندوز رو پاک می کنیم
———————————————————-
مهرداد:
خوب متاسفانه باید بگم این مشکل به این راحتی ها حل شدنی نیست!
دلیلش برمیگرده به ساختار این مودم ها!
البته به نظر من راه های دیگه ای هم برای شما و دوستاننان هست!
که برمیگرده به اراده‌ی شما برای این کار…
موفق باشید

salam

akheyyyy
delam vase webloget tangide bood jone to

kooja boodi peser haji

سلام
دوست من با عرض خسته نباشید یه خواهش داشتم میشه لطف کنید و لینک کاربران لینوکس گیلان که به ادرس guilug.wordpress.com لینک شده به این ادرس که ادرس جدید این گروه می باشد لینک نماییید guilug.org

در ضمن ان روز که سیستم عامل لینوکس جای ویندوز رو بگیره دور نیست به امید ان روز
موفق باشید.
—————————————–
ممنون!
ولی هنوز که راه نیوفتاده! 😦
به چشم در اولین فرصت…

شاید بهتر باشه دنبال این نباشیم که چیزی جای چیز دیگه ای رو بگیره ..
مثل همین موضوع که آیا روزی گنو/لینوکس جای ویندوز رو میگیره یا نه ؟!

بهتره بگیم آیا روزی میرسه که گنو/لینوکس به جایگاه واقعیش برسه ؟

!!!
مگه ویندوز جا هم داره؟! 😀
مجید درست گفته.باهاش موافقم.

تا وقتی در ایران ویندوز با قیمت سی دی خام یکی باشه ، عمرا لینوکس گسترش نخواهد یافت و فقط برای سرور ها خوبه .
————-

فک نمیکنم قیمت ویندوز تأثیری حداقل واسه کاربرای خانگی داشته باشه، چون حتی تو بقییه کشورها که کپی‌رایت اجرا میشه کسی نمیاد خِر کاربرخانگی رو به خاطر استفاده از یک محصول کرک شده بگیره
به نظر من گنو/لینوکس قبل از اینکه یک سیسنم عامل باشه یک فرهنگه برا همین منم با نظر مهرداد موافقم و میگم نه! چون یک فرهنگ انحصاری تو قلب و روح مردم هست که با این نوع آزادی در تقابله من فکر میکنم اول باید این درست بشه

ممنونم از نظراتتون دوستان،
اول اینکه منظور من کلی و توی جهان بود نه ایران!
دقیقا دلیل من هم برای حرفی که به استادمون زده بودم حرف و نظر آرش بود! مشکل لینوکس یه مشکل فرهنگی هست! که البته اگه حل بشه و مثلا ۹۰٪ مردم دنیا اینطوری فکر کنن، واقعا دنیا گلستان می‌شه!! پس به امید اون روز …

به نظر من اگه سعی بشه کم کم توی مراکز دولتی ، اونجاهایی که میشه با فعلا کارا رو با لینوکس راه انداخت ، از لینوکس استفاده کنند. خیلی های حتی نمی دونند که سیستم عامل دیگه ای هم هست .

پاسخی بگذارید

توجه: برای رفع مشکلات لینوکسی خود به یکی از انجمنهای اینترنتی مراجعه کنید! اینجا به هیچ وجه برای رفع مشکلات لینوکسی شما مناسب نیست!
تبادل لینک نداریم! لطفا سوال نفرمایید ما به هرکس بخوایم لینک می‌دیم، هرکس هم خواست به اینجا لینک بده! :)

Kategories

بایگانی

وضعیت بلاگ

  • 110,535 بازدید

مجوز انتشار:

تمامی مطالب و مقالات این بلاگ تحت مجوز GNU FDL قرار دارند. بنابراین کپی و ایجاد تغییر در آنها مطابق شرایط این مجوز آزاد می‌باشد.
