MGroup

چرا از لینوکس(و KDE) خوشم میاد؟ این داستان: مدیریت فایلها با konqueror

Posted on: دسامبر 15, 2007

تیتر رو حال کردین 😉 از جادی یاد گرفتم.

امروز داشتیم اطلاعات هارد مهیار رو به هارد من منتقل می‌کردیم،چون می‌خواست فرمت کنه و ازنو پارتیشن بندی کنه؛ خوب از جایی که زیاد روی هاردم جا نداشتم ولی طبق معمول چیزایی روش بود که نیازی بهشون نبود و می‌شد پاکشون کرد باید یه نگاه می‌انداختم ببینیم کی زیادی جا گرفته!

خوب یکی از دلایلی که از لینوکس خوشم میاد(نه بهتره بگم عاشقشم 😀 ) اینه که شما هر نیازی که داشته باشی، قبلا برطرف شده و فقط باید بگردی و راه حل رو پیدا کنی! (البته من راه‌حل رو می‌دونستم 😉 )

راه حل پیش روی شماست! برنامه‌ی قدرتمند konqueror

شاید توی مرور وب به پای FireFox نرسه ولی توی مدیریت فایلها، هیچ کی نمی‌تونه بهش برسه!!! اونقدر من با این konqueror حال می‌کنم که وقتی شنیدم مدیر فایل پیش‌فرض عوض شده و شده دلفین که کپی ناتیلوسه کلی دپرس شدم! 😦 آخه یکی از مهمترین دلایلی که من کاربر KDE هستم همین konqueror است!

خوب حالا اصل ماجرا:

از منوی View می‌تونین View Mode برنامه رو روی File Size View بزارین! نتیجه‌ی کار بعد از چند لحظه(که بستگی به حجم پوشه‌ی کنونی داره!) مثل زیر خواهد بود:

screenshot-1.jpg

جالبه نه!؟!؟ دقیق می‌تونی بفهمی کی؟ کجا؟ چقدر جا گرفته؟! (به همین سادگی، به همین خوشمزگی! مدیر فایل konqueror)

 

یه چیز جالب تر: 😀 دوباره این دکستاپ(!) ما عوض شد! دیگه صدای خودمم داره در میاد 🙂

screenshot.jpg

 

فردا هم ۲۵آذر تولد پسر خاله‌ی عزیزم سینا است! سینا جان تولد مبارک.

راستی یه خبر دیگه هم برای بچه‌های LUG آقا پهنای ما رو زیاد کردن؛ (پهنای باند منظورمه!) هر چی می‌خواین بگین تا دانلود کنم! در سه سوت! الان هم پارسیکس ۱ (رامون) رو گرفتم!

یه برنامه‌ی برای مدیریت دانلود پیدا کردم(Multiget) که خوبه ولی باید بهتر بشه، هرچند با کتابخونه‌های گنومی هست ولی سعی می‌کنم ازش سر در بیارم و نیازهامو توش برطرف کنم! (البته اگه امتحانا بذارن! وااای من فردا امتحان دارم الان اومدم اینجا 😀 اینم از زندگی و دانشجوییه ما )

شب خوش 😉 مهرداد

1 Response to "چرا از لینوکس(و KDE) خوشم میاد؟ این داستان: مدیریت فایلها با konqueror"

سلام
با نظرت در رابطه با اینکه Konqueror بهترینه موافقم .
از مطالبتم واقعا متشکرم

پاسخی بگذارید

توجه: برای رفع مشکلات لینوکسی خود به یکی از انجمنهای اینترنتی مراجعه کنید! اینجا به هیچ وجه برای رفع مشکلات لینوکسی شما مناسب نیست!
تبادل لینک نداریم! لطفا سوال نفرمایید ما به هرکس بخوایم لینک می‌دیم، هرکس هم خواست به اینجا لینک بده! :)

Kategories

بایگانی

وضعیت بلاگ

  • 110,400 بازدید

مجوز انتشار:

تمامی مطالب و مقالات این بلاگ تحت مجوز GNU FDL قرار دارند. بنابراین کپی و ایجاد تغییر در آنها مطابق شرایط این مجوز آزاد می‌باشد.
