MGroup

با ایرانسل همیشه online باشید.

Posted on: دسامبر 31, 2007

امروز می‌خوام یه برنامه‌ی غیر لینوکسی 😮 معرفی کنم. (درمورد مجوز انتشارش هم چیزی نیافتم، ولی حداقل می دونم که مجانیه 😉 )

مدتها بود تو کف این بودیم که خدایا یعنی روزی هم می‌رسه که مثل آدما(!) ما هم اینترنت توی موبایلمون داشته باشیم و همیشه و همه جا connect باشیم؟!؟
به لطف ایرانسل الان قسمتی از این آرزو براورده شد. با اعلام طرح‌های رنگی منگی ایرانسل واسه‌ی زمستون، تعرفه‌ی gprs به کیلوبایتی ۱ و ۲ ریال رسیده، و دیگه الان می‌صرفه که آدم Emailهاشو با موبایل چک کنه!
از جایی که استفاده از مرورگر وب برای چک کردن Email هزینه‌اش زیادتر می‌شه،(آدرس نسخه‌ی موبایل gmail اینه: m.gmail.com که صفحه‌اش خیلی سبک و کم حجمه) پس سعی کردم Client خود گوشی رو راه بندازم که موفق نشدم، پس گشتم دنبال یک برنامه‌ی Client برای گوشی و به برنامه‌ای که مخصوص gmail بود رسیدم. از اینجا می‌تونین بگیرین، جاوا هست و فکر کنم خیلی از گوشی‌ها پشتیبانی کنن. (البته سایت، مربوط به گوشی های سونی اریکسون سریهای k750و w810 و w800 و اینا هاس)

این برنامه هم قشنگه، هم send و reciveش کمه، اینم یه عکس از پنجره‌ی اون:

خوب حالا با پرداخت چند تومان شما می‌تونین Email هاتونو چک کنید. من که خیلی باهاش حال می‌کنم.

از امکانات دیگه‌ی برنامه اینه که ظاهری مثل خود gmail داره. با همون امکانات (البته chat نداره، اونم با کمتر شدن هزینه و بالاتر رفتن سرعت می‌دیم اضافه کنن 😉 )

تنها ایرادی هم که برنامه داشت پشتیبانی مشکل دار از زبان فارسی بود، یعنی فارسی رو هم مثل انگلیسی از چپ به راست، اونم حرف حرف نشون می‌داد. 😦 (که با حساب اینکه اکثر Email هامونو پینگلیش می نویسیم اینم زیاد مهم نیست 😉 )

در ادامه رفتم Opera Mini رو هم گرفتم(نسخه‌ی موبایل موزیلا فایرفاکس هم که اسمش minimo هست و فقط نسخه ی مخصوص ویندوز موبایل داره 😦 )، اونم برنامه‌ی خوبی هست، اما هنوز نمی صرفه واسه اینترنت گردی از موبایل استفاده کنم.

خوب بعضی وقتا که اینترنت گیر نمیاد، و کار واجبی داری، چرا که نه؟!؟

 

پ.ن: یادم باشه بابت تبلیغاتم یه پولی ازایرانسل بگیرم 😉

9 پاسخ to "با ایرانسل همیشه online باشید."

فعلا که آقای ایرانسل نرخ مکالمشو گرون کرده (فک کنم ۶۴ تومن در دقیقه) و داره از بابت مکالمه پول بیشتری میگیره حالا پول گرفتن پیش کش….
اینا رو هم میتونی چک بکنی مهرداد جان؟‌http://tinyurl.com/2junsn شاید یک یروزر بدرد بخور گیر بیاد و اینا رو هم برای چک کردن ایمیل http://tinyurl.com/2s5emm

——————————————
مهرداد:
نرخ مکالمه که همینقدر بوده
البته بیشتر منظور من با طرح‌های رنگی و تشویقی و این چیزاس
نرخهای این طرح‌هاش هم اگه از sms مجانی و مکالمه‌ی آخر شب مجانیش بگذریم بهتر شده.

البته این برنامه ساخت خود گوگل هست.
آدرس اصلیش هم gmail.com/app هست
با موبایل برین از این لینکی که دادم دانلودش کنید (البته به علت تحریم های مسخره گوگل با آی پی ایرانسل نمیشه دانلودش کرد ٬ یجوری آی پی تون رو عوض کنید.

سلام.
خوبی شما ؟
من هم در همین مورد نوشتم مظلب رو .
موفق باشید

———————–
مهرداد:
مرسی، خوبم 😉
چه جالب

میخوستم همینی رو بگم که سروش گفت. ماله خوده گوگله.

خوب، به سلامتی؛
دست گوگل درد نکنه!
ولی از اون آدرسی که من دادم می تونی دانلود کنی. (گور بابای گوگل 😀 )

چه عجب! من که الان 1 ساله دارم پول جمع می کنم اما هنوزم توانایی خرید ایران سل رو ندارم!!

————————–
مهرداد:
برای خرید ایرانسل پول جمع می کنی؟
15000تومن بردار برو بقالی سر کوچه یکی بخر… 😉

سلام
من در این لحظه با مودمم وصل شده ام! چطوری می شه نوشتنی جیغ کشید؟
ربطی به پستتون نداره
ولی یه هفته بود وصل نشده بودم (و هنوز نمرده بودم!)
الان اینجا اولین صفحه ای هست که باز کردم
(بالاخره یه ربط جور شد!)
هورا!
—————-
مهرداد:
مبارک باشه

سلام.خسته نباشید.
می خاستم بگم من که از ایرانسل راضیم کاری به سایت مایتشم ندارم همین که اس ام اس فرستادنی مسقره بازی در نمیاره خودش کلیه البته گاهی وقتاام بدجوری میره رو اعصاب.باید باهاش بسازیم دیگه.
میشه یه توضیح مختصر درباره طرحای ایرنسل بدید خیلی ازتون ممنونم.

——————————————
مهرداد:
فعلا که خبری نیست، تو سایتش هم هست

بچه ها یکی بگه اين طرح های اينترنت تقريبا» مجانی ايرانسل چه جوری آخه من با n73 وصل می شم با سرعت خوب ولی 30 دقيقه 200 تومان کم می شه

—————————
باید یکی از طرح های تشویقی رو فعال کنی!
برای فعال کردن هم باید اون پول رو یه جا بدی! :))

پاسخی بگذارید

توجه: برای رفع مشکلات لینوکسی خود به یکی از انجمنهای اینترنتی مراجعه کنید! اینجا به هیچ وجه برای رفع مشکلات لینوکسی شما مناسب نیست!
تبادل لینک نداریم! لطفا سوال نفرمایید ما به هرکس بخوایم لینک می‌دیم، هرکس هم خواست به اینجا لینک بده! :)

Kategories

بایگانی

وضعیت بلاگ

  • 110,692 بازدید

مجوز انتشار:

تمامی مطالب و مقالات این بلاگ تحت مجوز GNU FDL قرار دارند. بنابراین کپی و ایجاد تغییر در آنها مطابق شرایط این مجوز آزاد می‌باشد.
