MGroup

هر کسی کو دور ماند از اصل خویش؛ باز جوید روزگار وصل خویش

Posted on: ژانویه 24, 2008

امروز، زمانی که برای دیدن یک فیلم دچار کمی مشکل شدیم ( smplayer (پخش‌کننده‌ی مورد علاقه‌ی من) زیر نویس رو درست نشون نمی‌داد) آرش (هم اتاقیم) بهم گفت: «توزیع دیگه ای نداری شاید اونجا برنامه‌ی بهتری داشته باشی.»

یادم اومد که پارسیکس 0.9 (‌Barry) که قبل از اومدن تست رامون ازش استفاده می‌کردم، داره اونور خاک می‌خوره، و یادم بود که خیلی سیستم رو پایی بود!

یه ریبوت کردیم رفتیم اونجا، البته مشکل حل نشد! ولی من هوای KDEی خودم به کلم زد و تصمیم گرفتم برگردم!

آخه از زمانی که تست ۱ رامون اومد، اینو ول کردم و رامون رو توی یه پارتیشن دیگه نصب کردم، تا اگه به مشکلی بخورم سیستمم سر جاش باشه! و قرار بود بعد از اینکه نسخه‌ی اصلی رامون بیاد برگردم و همینجا آپدیت کنم!

هنوز که خبری از رامون نیست، ولی همین تست ۳ هم کمی تا قسمتی کافیه! 😉

خوب دیگه الان هم نشستم و دارم سیستم رو که یه ماه آپدیت نشده رو آپدیت می‌کنم!

هر چند با خیلی چیزای KDE 4 حال کردم، ولی خوب به دلیل پاره‌ای مسائل، مهاجرتمون رو مرحله مرحله می کنیم! (همراه با تیم Qt/KDEی دبیان 😉 ) و تا ۶ ماه دیگه ایشالا دیگه کامل بشه!

پ.ن. البته در نهایت همون رامون می‌شه! چون مخازن رو به اون تغییر دادم!

پ.ن. جدیدا حس شعر و این چیزام زیاد شده؛ فکر کنم یه بلایی سرم اومده. :-/

3 پاسخ to "هر کسی کو دور ماند از اصل خویش؛ باز جوید روزگار وصل خویش"

بازگشت ظفرمندانتون رو تبریک عرض نموده از خداوند منان آرزوی توفیق در کارها باد!

مهرداد جان یک گریزی هم به فاروم اوبونتو بزن
انجمن طراحی 😉

——————–
مهرداد:
مرسی؛ خیلی با پارسیکسش حال کردم!!! 😉

پاسخی بگذارید

توجه: برای رفع مشکلات لینوکسی خود به یکی از انجمنهای اینترنتی مراجعه کنید! اینجا به هیچ وجه برای رفع مشکلات لینوکسی شما مناسب نیست!
تبادل لینک نداریم! لطفا سوال نفرمایید ما به هرکس بخوایم لینک می‌دیم، هرکس هم خواست به اینجا لینک بده! :)

Kategories

بایگانی

وضعیت بلاگ

  • 110,400 بازدید

مجوز انتشار:

تمامی مطالب و مقالات این بلاگ تحت مجوز GNU FDL قرار دارند. بنابراین کپی و ایجاد تغییر در آنها مطابق شرایط این مجوز آزاد می‌باشد.
