MGroup

فایرفاکس و کاربران ایرانی

Posted on: ژانویه 24, 2008

در صفحه‌ی زیر یک نظر‌سنجی در مورد مرورگر محبوب فایرفاکس از فارسی زبانان به عمل می‌آید!

http://www.eocsite.com/ff

لینک رو توی لینکهای دوستمون پدرام دیدم!

گفتم بد نیست، یه نگاهی بندازین و اگه حوصله داشتین در این نظرسنجی شرکت کنید! و … [به دلیل تندیه مطلب حذف شد.]

.

.

بدون شرح: ie7

برچسب‌ها:

4 پاسخ to "فایرفاکس و کاربران ایرانی"

یعنی اینقدر آدم خنده داری شدم
مهرداد جان این دوستان اپن سورسی شما بودند که این بحث را راه انداختند و البته خنده شما هم قطعا از نشانه های همان شکست شما در این بحث است

——————————
مهرداد:
دوست عزیز بهتر نیست جواب یک کامنت رو همون جایی که گذاشته شده بدی؟!؟!؟

خوب برام خنده‌دار بود:
استدلال شما در بی سوادی اپن سورسی ها!
استدلال شما در اینکه My Computer و Windows Explorer یکی نیستند!!!
بحث و دعوا تون با پدرام!
اطلاعات تعصبی تون در مورد بیل گیتس و مایکروسافت!
و …

و مخصوصا دومیه خیلی جالبه!!
و من رو یاد حرف یکی از بچه ها توی فروم انداخت!
دوست نداشتم بگم ولی با این مطلبی که از بخش Help ویندوز نقل کردی واقعا به این حرف ایمان آوردم!!
«Linux is User Friendly but not Idiot friendly!»
البته این توهین به شما نبود! در مورد مطلب Help And Support ویندوز بود!

راستی مقاله تون چی شد؟!؟
(لطفا خبرشو به من بدین، چون کمتر وقت می‌کنم وبگردی کنم 😦 )

از این به بعد همون جای کامنت می دم
اما مقاله ضد اپن سورس من در وبلاگ من آماده است و به مدت 48 ساعت در وبلاگ بود و بعد حذف شد تا
چند ویرایش روش انجام بشه
اگه الان آن هستی بدون از تاریخ این کامنت تا 5 دقیقه دیگر منشتر می شود، علاوه بر این نوشته خداحافظی من هم بعد اش منتشر می شه
اگه آنی بخونش

گویا این بحث به همه وبلاگ ها کشیده شده. 😀

ممنون بابت لینک.لینک شما رو اضافه کردم. 😉

درود بر مهرداد عزیز
آقا حوصله داری ها . ول کن این بحث‌ها رو .
این بحث وقتی هم‌سنگه که دوستای ویندوزی حداقل قیمت نرم افزاراشونو پرداخت کرده‌باشن ( فقط یک دلیل میارم و بقیشو بی‌خیال)
به تو قول می‌دم وقتی اینجوری شد همشون از M$ یادشون میره .
در ضمن کامنتو اینجا گذاشتم ( گیر ندی ) چون رفتم فرم فایرفاکس رو پر کردم . جالب بود .

پاسخی بگذارید

توجه: برای رفع مشکلات لینوکسی خود به یکی از انجمنهای اینترنتی مراجعه کنید! اینجا به هیچ وجه برای رفع مشکلات لینوکسی شما مناسب نیست!
تبادل لینک نداریم! لطفا سوال نفرمایید ما به هرکس بخوایم لینک می‌دیم، هرکس هم خواست به اینجا لینک بده! :)

Kategories

بایگانی

وضعیت بلاگ

  • 110,387 بازدید

مجوز انتشار:

تمامی مطالب و مقالات این بلاگ تحت مجوز GNU FDL قرار دارند. بنابراین کپی و ایجاد تغییر در آنها مطابق شرایط این مجوز آزاد می‌باشد.
