MGroup

من هم اومدم!

Posted on: فوریه 3, 2008

سلام به دوستان اینترنتی …
راستش مدتی هست که پستی نگذاشتم و مهرداد هم با این همه پستی که گذاشته ، این مدت رو طولانی تر نشون میده…(دمش گرم) .
و اما چه خبر از دنیا ؟
میبینم که تو وبلاگ ، مهرداد با این (به قول خودم!) جوجه ماکروسافتی ها کمی بحث کرده ! گرچه باید کمی حرفه ای تر برخورد میکرد! (یعنی میگفت بابا اصلا ماکروسافت 20 ما 0)…!
راستش این قدر که این ور و اون ور در این مورد صحبت کردم دیگه تو این یکی زمینه کار کشته شدم.
وقتی با کسی میخوام در این مورد صحبت کنم باید این موضوع رو در نظر بگیرم که طرف رشته کامپیوتر هست یا نه منظور این که قراره تولید کننده بشه یا فقط استفاده کننده ؟ (گرچه خیلی از دانشجوهای کامپیوتر به درد لای جرز میخورن تا کامپیوتر ! )
در کل از دیدگاه من این دو گروه شدیدا با هم فرق میکنند.
دوم وقتی با یک نفر میخوام در این مورد صحبت کنم (منظور دلایل برتری لینوکس) در چند کلمه اول میفهمم که ادامه بحث به کجا باید کشیده بشه.
و اما این دو گروه :
1: طرف میخواد به یک نتیجه برسه.
2: طرف میخواد از من اعتراف بگیره که ویندوز بهتره .
که در مورد گروه اول بحث رو با نرم افزارهای آزاد شروع میکنم و با لینوکس تموم.(بعد هم چند تا لینک بهش میدم از جمله وبلاگ خودمون! که بره و اطلاعات بیشتری کسب کنه).
و اما گروه جنجالی دوم! خب در وهله ی اول میبینم که میخواد جرو بحث کنه (نه اینکه به طور دو طرفه صحبت کنه) و میشه گفت تصمیمش رو گرفته و ادامه صحبت در جهت راضی کردن خودش نسبت به تصمیمی که گرفته ، ادامه داره.
که در این حالت به راحتی بهش میگم دوست عزیز پایه ی فوتبال هستی ؟! به چه ورزش هایی علاقه داری !؟
خب حالا این حرف ها رو بیخیال چه خبر از گرو های کاربری ؟
میبینم که هر روز فعال تر از دیروز …
من الان اصفهانم و چند روز هست که منتظرم تا برم بچه های گروه لینوکس اصفهان رو ببینم (مخصوصا سجاد) .
[زمان : دوشنبه 15 بهمن ۱۳۸۶ ساعت 5:30 بعداز ظهر
مکان : بلوار هشت بهشت – کتابخانه مرکزی شهرداری- طبقه منهای ۲ – کلاس آموزشی
موضوع : کسب‌وکار بازمتن (شرکت برای عموم آزاد است)]
و اما از اون طرف هم چند روز دیگه مشهد جلسه داریم که اونجا هم میرم!
[[زمان : پنج شنبه 18 بهمن ۱۳۸۶ ساعت (اطلاع ندارم)
مکان : لابی هتل پارس
موضوع : خیلی زیاده! تو mailing-list گفته شده (شرکت برای عموم آزاد است)]
فقط حیف از شیراز که دیگه از اونجا رد شدم چون اونجا هم الان بچه ها sms (پیامک) زدن و گفتن جلسه داریم برای تصمیم گیری در مورد کارهای نمایشگاه! (من بیخبرم!!) و گاهنامه گروه.
[زمان : سه شنبه 16 بهمن ۱۳۸۶ ساعت 4:00 بعداز ظهر
مکان : باغ مهر جوان
موضوع : پیگیری فعالیتهای نمایشگاه و گاهنامه گروه (شرکت برای عموم آزاد است)]
حیف که مسیر و روزهای برگذاری با هم ست نیستند! وگرنه همشون رو میرفتم تازه یزد هم میخواستم برم!!!!!!!!! ولی چون به علت برودت هوا ! مهرداد نرفت من هم …
خب به امید دیدار در جلسات پیش رو ….
————
جوجه ماکروسافتی : منظور  جوجه های ماکروسافتی است نه ماکروسافتی های جوجه.
9 پاسخ to "من هم اومدم!"

به به مجید آقا!! 😀
در مورد بحث باهات موافقم ولی خوب دیگه چه می شه کرد، آدم دست خودش نیست!

مجید .جان فرزندم چند با بگم به اعتقادات ماکروسافتیا احترام بذار.
جوجه ماکروسافتی یعنی چی……..
جوجه ………..
در ضمن ریشتو هم نزن……………!!!!!!!!!!!!!!!ببخشید….نباید می گفتم

من اصفهان هستم و خیلی دلم می خواد با دوستان اوپن سورسی ملاقاتی داشته باشم .

خیلی دلم می خواد رو در روی لینوکسی ها از مواضع مایکروسافت دفاع کنم ! فقط امیدوارم کم نیارید :دی :پی . فقط خواشا با من تماس بگیرید که حداقل من با یکی از بچه های لینوکسی در اصفهان آشنا بشم و با یکی از این دوستان به کتابخونه مرکزی بیام . منتظر ایمیلتون هستم ! roozbeh@roozbehonline.com
.
.
.
.

تنها عضو انجمن انحصار طلبان مایکروسافتی در وبلاگستان فارسی ! :دی

سلام روزبه جان .
خوشحال میشم ببینمت .
به نظر میرسه که جزو گروه دوم از بحث کننده ها باشی و تصمیم خودت رو گرفتی و فقط میخوای بحثی کرده باشیم که من بعد از چند سال دیگه حالشو ندارم .
میتونی تو انجمن ها این بحث رو راه بندازی چون توی وبلاگ کار درستی نیست.
در ضمن من از بچه های اصفهان نیستم ولی میتونم با بچه های اصفهان آشنات کنم.
مسیر که مشخصه ! پس اعتماد به نفس داشته باش و خودت بیا ! میبینمت.

من امروز عصر منتظرتون هستم بهروز جان. امیدوارم جزو گروه اول باشی

افتخار آشنایی با مهرداد را از نزدیک داشتم اما با مجید را نه.
مجیدی جان منتظریم. قدمت بر روی چشم

اون تیکه دانشجوهای کامپیوترو کاملا باهات موافقم.خودم دارم به چشم می بینم…

درود بر مجید عزیز
جگر جان کجایی.
جات تو جلسه قبلی هم خالی بود.
می‌بینمت.
موفق باشید.

[…] Uncategorized دیروز مجید اعلام کرد که قراره بیاد IsfahanLUG.org (من هم اومدم!) من که قبلا با مهرداد آشنا شده بودم خیلی دوست داشتم با […]

سلام مجید جان.

چند روزی بود بلاگ رو نخونده بودم، حالا که رسیدم بهش دیدم که اینا رو نوشتی.
فوق العاده از دیدنت خوشحالم شدم;)

مهرداد، منتظرت بودم که بیای، اما مجید گفت که رفتی مشهد، یه جورایی ضدحال بود واسم، اما هرجا که هستی خوش باشی و سلامت….

پاسخی بگذارید

توجه: برای رفع مشکلات لینوکسی خود به یکی از انجمنهای اینترنتی مراجعه کنید! اینجا به هیچ وجه برای رفع مشکلات لینوکسی شما مناسب نیست!
تبادل لینک نداریم! لطفا سوال نفرمایید ما به هرکس بخوایم لینک می‌دیم، هرکس هم خواست به اینجا لینک بده! :)

Kategories

بایگانی

وضعیت بلاگ

  • 110,387 بازدید

مجوز انتشار:

تمامی مطالب و مقالات این بلاگ تحت مجوز GNU FDL قرار دارند. بنابراین کپی و ایجاد تغییر در آنها مطابق شرایط این مجوز آزاد می‌باشد.
