MGroup

KDE4 همچنان رو به جلو

Posted on: مارس 6, 2008

خوب داریم به زمان مهاجرت به KDE 4 نزدیک می‌شیم! راستش کلی فکر کردم که این کار رو بکنم یا نه ولی هنوز راضی نشدم از سیستم خودم دل بکنم😉 شدم مثل این ویندوزیها که می‌خوان از xp به ویستا مهاجرت کنن!😀 ولی اینبار از قرار معلوم احتمالا هیچ وقت این اتفاق نیافته و من به KDE 4 نخواهم رسید!🙂 که خوب دلیلشو بعدنا می‌فهمین -فعلا سِرّیه! (همین قدرم که گفتم ممکنه سرمو از دست بدم😀 )

داشتم خبری درباره‌ی KDE4 می‌خوندم که دیدم تیم فارسی سازی KDE حسابی کار کردن و همراه با KDE 4.0.2 ما ترجمه‌ی فارسی اون رو هم داریم!

نقل از خبر :

performance improvements and translation updates in there, among which support for two new languages: Persian and Icelandic. KDE 4.0.2 is thus available in 49 whopping languages, and more are soon to come.

فعلا که می‌شه گفت بیشترین مشکل من با KDE4 نداشتن KMail هست😦

برای خوندن تغییرات KDE از 4.0.1 به 4.0.2 اینجا یه سر بزنین! (خداییش نه وقتشو دارم نه اعصابشو😦 )

از طرفی هم با نزدیک شدن سال جدید به شروع یک پروژه‌ی جذاب و زیبا هم نزدیک می‌شیم!😀 و خبرای دیگه که بزودی از همینجا اعلام خواهیم کرد😉

عید امسال هم که برعکس همه‌ی عیدها، تمامشو اصفهان خواهیم بود با مجید! و برای من اولین عیدی خواهد بود که زمان سال تحویل کنار خانواده نیستم😦

دعوا هم اینجا بالا گرفته، امید وارم جون سالم بدر برم😀 !

تا بعد …

برچسب‌ها: , ,

4 پاسخ to "KDE4 همچنان رو به جلو"

امیدوارم بتون خوش بگذره
به امید دیدار دوست عزیز

سلام دوست عزیز. حالتان چطور است؟
ببخشید چون آدرس ایمیلی از شما در این وبلاگ پیدا نکردم ناچار شدم که مطلبم را از طریق بخش نظرات به عرض برسانم.
دوست عزیز، من به لینوکس علاقه دارم و مایلم که در خروجی فید مطالب لینوکس وبلاگ شما عضو شوم اما گویا وبلاگ شما خروجی فید مستقل و جداگانه ای برای مطالب لینوکس ندارد یا لااقل من نتوانستم پیدا کنم. آیا ممکن است برای این مشکل چاره ای بیندیشید یا لااقل من را راهنمایی کنید که چگونه می توانم در خروجی فید مطالب لینوکس وبلاگ شما عضو شوم.
خیلی متشکرم.

————————————–
مهرداد:
شرمنده که دیر جواب می‌دم ۵ روز اینترنت نداشتم:
لینکی که می‌خوای اینه!
این ولی بهتره!😉

هان ؟
اصفهان ؟

چه خبره ؟
اینجا رودخونه کم آبه، هوا داغون، ترافیک، اح اح اح اح…

اما خدا وکیلی زود بیایید، پوسیدم تو این خونه..
بیایید حداقل یه ولگردی در گرد این شهر بنماییم تا حالمان سر جایش بیاید😉

آقا سجاد میشه ما هم بیایم ؟!!!

پاسخی بگذارید

توجه: برای رفع مشکلات لینوکسی خود به یکی از انجمنهای اینترنتی مراجعه کنید! اینجا به هیچ وجه برای رفع مشکلات لینوکسی شما مناسب نیست!
تبادل لینک نداریم! لطفا سوال نفرمایید ما به هرکس بخوایم لینک می‌دیم، هرکس هم خواست به اینجا لینک بده! :)

Kategories

بایگانی

وضعیت بلاگ

  • 110,042 بازدید

مجوز انتشار:

تمامی مطالب و مقالات این بلاگ تحت مجوز GNU FDL قرار دارند. بنابراین کپی و ایجاد تغییر در آنها مطابق شرایط این مجوز آزاد می‌باشد.
