MGroup

MDic 0.4.41 منتشر شد!

Posted on: آوریل 2, 2008

اولین پروژه‌ی آزاد من و مجید، منتشر شد...

توسعه‌ی این پروژه که یک دیکشنری برای لینوکس است از حدود ۹ ماه پیش شروع شده، منتها بدلیل کمبود وقت و تفننی بودن کار امروز بالاخره اولین نسخه‌ی پایدار اون رو منتشر می‌کنیم!

نام این پروژه رو MDic گذاشتیم😉 این که این اسم از کجا میاد زیاد مهم نیست😀

[Image]

برای دیدن عکسهای بیشتر به صفحه‌ی عکسهای sourceforge.net مراجعه کنید…

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت پروژه یا صفحه‌ی مخصوص اون توی وبلاگ مراجعه کنید!

وبسایت پروژه: http://mdic.sourceforge.net

دانلود برنامه.

دیدن عکسهایی از پروژه.

صفحه‌ی مربوطه در سایت sourceforge.

دریافت دیکشنری! (یادتون نره اول فایل رو استخراج(extract) کنین!)

دریافت آخرین کدهای پروژه از سرور.

14 پاسخ to "MDic 0.4.41 منتشر شد!"

سلام آقا خیلی خوبه دستتون درد نکنه
فقط من یک مشکلی دارم اونم اینه که دیکشنری ها رو دریافت و اضافه کردم اما باز مینویسه sorry phrase not found😦
بعد ی مشکل دیگه اینه که نمی تونه از ابعاد صفحه نمایش اونورتر بره یعنی اینکه من دوست دارم برنامه رو بکشم ببرم یه گوشه از صفحه بذارم که جای زیادی تو صفحه نگیره ولی تو برنامه شما نمیشه اینکار رو کرد و تو همون ابعاد نمایش صفحه می مونه (البته من تو محیط گنوم امتحان کردم)
راستی یه باگم داره که وقتی می خوای مشخصات دیکشنری ها رو از قسمت
configure mdic و بعد properties تغییر بدیم برنامه یه ارور میده که نمی تونه اطلاعات دیکشنری رو تغییر بده بعد برنامه کلا کرش می کنه
امیدوارم در نسخه های بعدی بهتر بشه و ما رو از دست این استار دیک و اینا نجات بده

—————————————–
سلام حامد جان
برای کم کردن حجم دیکشنریها اونا رو فشرده شده روی سرور گذاشتیم،
شما باید ابتدا فایل دانلودی رو extract کنید سپس از نتیجه‌ی کار استفاده کنید!

تبریکات خیلی زیاد

من تست کردم.خیلی خوب کار میکنه، حتی تلفظ هم میکنه که😀
فقط یه تغییر میتونه جالب ترش کنه.وقتی کلمه ای رو انتخاب می کنیم به جای ظاهر شدن پنجره ی Mdic ، توی تولبار نشون داده بشه.یعنی مثلا از libnotify استفاده کنید.
خسته نباشید و ممنون🙂
—————————————-
مهرداد:
آخه یکی از مشکلایی که من با دیکشنریهای موجود داشتم، همین بود! (استفاده از libnotify :D)
ولی یه فکر جالبتری برای این قضیه کردیم… که در نسخه‌ی بعد می‌بینی(البته زودتر از اون توی سورس svn خواهد بود😉 )

اوه راستی چرا کسی یه فکری برای وبلاگ نویسا نمیکنه؟! یه چیزی شبیه ویندوز لایو رایتر؟!😦

هااان ؟؟؟؟؟

[…] MDic 0.4.41 منتشر شد! من تست کردم.خوب کار میکنه یعنی عالی (tags: نرم افزار گنو فارسی gnu software linux ubuntu parsix debian دبیان پارسیکس دیکشنری dictionary) […]

salam maman
tabrik migam
omidvaaram rishet andazeye estalman beshe
!!!

مگه Stardict چه شه ؟
———————————-
مهرداد:
هیچی!
اگه جواب کاملتر می‌خوای:
جوابشو به علی دادم!
اینجا بخون!

جواب قانع کننده ای بود

موفق باشید

برنامه خیلی خوبی بود ممنون .

سلام.

تبریک میگم.خیلی جالب به نظر می رسه.میرم برای دانلود.

Mdic هم اصلا معلوم نیست از کجا میاد😀

کاش می‌شد این برنامه به مخازن پارسیکس اضافه می‌شد.

تبریک میگم (:

پاسخی بگذارید

توجه: برای رفع مشکلات لینوکسی خود به یکی از انجمنهای اینترنتی مراجعه کنید! اینجا به هیچ وجه برای رفع مشکلات لینوکسی شما مناسب نیست!
تبادل لینک نداریم! لطفا سوال نفرمایید ما به هرکس بخوایم لینک می‌دیم، هرکس هم خواست به اینجا لینک بده! :)

Kategories

بایگانی

وضعیت بلاگ

  • 110,033 بازدید

مجوز انتشار:

تمامی مطالب و مقالات این بلاگ تحت مجوز GNU FDL قرار دارند. بنابراین کپی و ایجاد تغییر در آنها مطابق شرایط این مجوز آزاد می‌باشد.
