MGroup

کی گفته لینوکس هنگ نمی‌کنه؟

Posted on: آوریل 20, 2008

کی گفته لینوکس هنگ نمی‌کنه؟

کی گفته لینوکس معصومه؟

سیستم من که ماهی یکی دو بار هنگ می‌کنه! دلیلشم، حدس می‌زنم باگ درایور کارت گرافیک باشه! در واقع می‌شه گفت بازم لینوکس هنگ نکرده! بلکه سرور x هنگیده! و از جایی که کنترل موس و کیبرد و مانیتور دست ایشون هست، کاری از دست من بر نمیاد!😦

می‌بینین که لینوکس اگه هنگ می‌کنه می‌شه فهمید مشکل از کجاست!(به قول مهندس حاج غلام‌علی می‌شه فهمید کدوم خازن چه مرگش شده!) فرق ماجرا در اینه! حالا کی حوصله‌شو داره درستش کنه؟!

حالا این هنگیدن سیستم ما هم معرکه‌س!

دیروز هنگید، و صحنه‌ی زیبایی برای ما رقم زد! که ازش عکس گرفتم، تا شما هم از دیدن این صحنه لذت ببرید!😉

ص�نه ی هنگ کردن لینوکس

اگه دقت کنین یه نوشته‌های جالبی توی تصویر مشاهده می‌شه! که من فکم افتاد…😮

یه جالبیه دیگه هم لینوکس هنگام هنگ داره! اینکه من بهش فحش نمی‌دم! به کسی فحش نمی‌دم! خیلی راحت قبول می‌کنم! دلیلش هم دونستن تاریخچه‌ی اون، و اینکه چه کسانی چه کارایی کردن تا امروز من این سیستم رو دارم! که دونستن این مسئله باعث می‌شه که خیلی راحت با مشکلات سیستم کنار بیام! مثلا الان KDE4 ایراد داره، ولی ملت بجای فحش دادن، می‌شینن ایرادات رو گزارش می‌کنن!

دیروز آرش(هم‌اتاقیم) نرم‌افزاری دانلود کرده بود و آورد تا استفاده کنیم! (که به زودی در یک پست معرفیش می‌کنم) بعد از استفاده که کلی باهاش حال کرده بود،

گفت: «مامان این باگ نداره؟»

گفتم والا چه عرض کنم؟ نمی‌دونم!

گفت: آخه نوشته بود خیلی بتای! و تست کنین و باگها رو گزارش کنین!

گفتم: بابا ایول، خوب باید باهاش کار کنی، جایی خطایی چیزی داد یا کرش کرد، خروجیش رو برا سازنده می‌فرستی می‌گی اینکار رو می‌کردم که اینطور شد!

.

جالبه نه!؟🙂

——————————————–

پ.ن.: جدیدا با این توییتر یه کارایی می‌کنیم، هرچند هنوز زیاد باهاش حال نکردم، چون نمی‌دونم چه فایده‌ای داره، و اینکه کی براش مهمه که من دارم چیکار می‌کنم، و اصلا چرا باید برای یکی مهم باشه؟ به هر حال گفتیم شاید جالب باشَد، این آدرس من در توییتر است:  http://twitter.com/mtux_mehrdad

اینم لینک rss دلیشزم: http://del.icio.us/rss/mtux_mehrdad

هنوز دلیل کاملی برای گذاشتنشون توی وبلاگ نیافتم، ولی خوب گفتم شاید کسی باشه که براش جالب باشه!😮

برچسب‌ها: ,

1 Response to "کی گفته لینوکس هنگ نمی‌کنه؟"

منم از این مشکلات زیاد دارم شاید هر هفته چند بار این مشکل برام پیش میاد که احتمالا از همون کارت گرافیک باشه !!

پاسخی بگذارید

توجه: برای رفع مشکلات لینوکسی خود به یکی از انجمنهای اینترنتی مراجعه کنید! اینجا به هیچ وجه برای رفع مشکلات لینوکسی شما مناسب نیست!
تبادل لینک نداریم! لطفا سوال نفرمایید ما به هرکس بخوایم لینک می‌دیم، هرکس هم خواست به اینجا لینک بده! :)

Kategories

بایگانی

وضعیت بلاگ

  • 110,033 بازدید

مجوز انتشار:

تمامی مطالب و مقالات این بلاگ تحت مجوز GNU FDL قرار دارند. بنابراین کپی و ایجاد تغییر در آنها مطابق شرایط این مجوز آزاد می‌باشد.
