MGroup

کلی تاکس(tux) باحال

Posted on: مه 1, 2008

تاکس رو که همه می‌شناسین؟!؟

تاکس(tux) نشانه‌ی معروف لینوکس است! (هرچند به قول یارو گفتنی می‌خوام از این به بعد به سیستمم به جای لینوکس، بگم «گنو» )

.

.

😮 WOW! چقدر تاکس!!!!

اینجا رو ببینین!

حالا من یه تعدادش که حال کردم رو می‌زارم اینجا!

Rambo Tux By Santang

Harrux Potter By Santang

Charlie Chaplin Tux By Brunocb

Crazy Tux By Barbecue

Batman By La fouine

Zombie Tux By superstar

Tux Rapper By Dirpok

Alien Tux By Santang

Mona lisa Tux By Brunocb

Tux Shrek By fcys14

کلی دیگه هم هست که می‌تونین همونجا ببینین!

در مورد لایسنسش هم اینجا رو ببینین! اینجا هم من طبق لایسنسش نام سازنده رو گذاشتم بعلاوه‌ی یه لینک به سایت مبدا!😉

—————————————-

لینک:

اینم یه مطلب باحالی بود گفتم لینکشو بزارم!😀 :))

برچسب‌ها:

8 پاسخ to "کلی تاکس(tux) باحال"

منم يه سري ديگه اش رو ديده بودم! يه فايل زيپ بود. فکر کنم بچه هاي فروم اوبونتو گذاشته بودند.
به هر حال خيلي جالب بود. مرسي.

اينا با فوتوشاپ طراحي شده ها! – (خون ريزي راه نيفته!🙂 )

اگه سایت منو می دیدن چی می گفتین.
حیف که به خاطر عدم آزادی بیان آپ نمی کنم.
راستی به شما گفتم به من نامه بدین. من منتظرم
می خوام یه برنامه رو تو اینترنت آپلود کنم با نام جعلی یه شرکت کامپیوتری ایران.

———————————————–
مهرداد:
چه نامه‌ای؟
متوجه منظورتون نمی‌شم!

سلام دوست عزیز .
میدونی «سورن» چیه یا کیه ؟؟؟؟
اولین و بهترین وب سایت عکس ایرانیان راه اندازی شد .
بدون نیاز به عضویت .
استفاده کاملا» رایگان .
با یک عالمه عکس های دیدنی با کیفیت بالا .
تمامی عکس ها در سایز واقعی هستند .
سایت به سرعت در حال آپدیت میباشد .
برای اطمینان از اسپم نبودن سایت میتوانید http://www.SorenPhoto.com را در موتورهای جستجو ، جستجو نمایید .
منتظر پیشنهادات و انتقادهای شما دوست عزیز هستیم .
با آرزوی موفقیت …
گروه طرفداران http://www.SorenPhoto.com

خیلی زیبا بود
مرسی

اين لينك در بالاترين :
https://balatarin.com/permlink/2008/5/1/1290992

يكي نظر داده :

دوست عزیز، اوپن سورس بودن یک محصول معنیش این نیست که کپی رایتی در کار نیست.
شما که به لینوکس علاقه دارید باید حد اقل این رو بدونیدکه تمام لایسنس های اوپن سورس از شما می خواهند که وقتی چیزی را کپی می کنید حتمن مرجع محصولات را ذکر کنید.
منفی نمی دم چون احتمالن عمدن این کار را نکردید ولی لطفن به صفحه وبلاگتون یک لینک اضافه کنید و مرجع این فایل ها رو ذکر کنید.

——————————————
(مهرداد: لینک نظرتون ویرایش شد!)
——————————————–
مهرداد:
هرچی که اپن سورس بود، نداریم، هرچیزی یه لایسنس داره، طبق مجوز fdl نیازی به ذکر منبع نیست! ولی طبق CC نیازه!

حالا در هر صورت، من که طبق مجوزشون عمل کردم! یه بار دیگه پست رو با دقت ببینید!
به اون دوستمون هم بگین!

ممنونم از توجه شما!

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay che naz
!!!

سلام
جالب بود.
ممنون.

پاسخی بگذارید

توجه: برای رفع مشکلات لینوکسی خود به یکی از انجمنهای اینترنتی مراجعه کنید! اینجا به هیچ وجه برای رفع مشکلات لینوکسی شما مناسب نیست!
تبادل لینک نداریم! لطفا سوال نفرمایید ما به هرکس بخوایم لینک می‌دیم، هرکس هم خواست به اینجا لینک بده! :)

Kategories

بایگانی

وضعیت بلاگ

  • 110,042 بازدید

مجوز انتشار:

تمامی مطالب و مقالات این بلاگ تحت مجوز GNU FDL قرار دارند. بنابراین کپی و ایجاد تغییر در آنها مطابق شرایط این مجوز آزاد می‌باشد.
