MGroup

یک تجربه‌ی جالب

Posted on: ژوئن 4, 2008

سلام

می‌خوام تجربه‌ی جالبی که داشتم رو واستون تعریف کنم:

بعضی از دوستان منو از نزدیک دیدن، دیگرانی که ندیدن هم اینقدر از خودم عکس گذاشتم که تا به حال دیده باشن 😀 (دست آخر اگر هنوز هم یادتون نمیاد، بنر وبلاگ عکس من و مجیده! که اون صورتیه منم 😉 )

همونطور که یادتونه من همیشه یه نصفه ریش داشتم! البته این ماله این چند ماه اخیر است (شاید ۷ ، ۸ ، ۱۰ ماه اخیر!) قبل از این قیافه‌ی من دائما در حال تغییر بود!(به دلایل مختلف) تا حدی که یه بار که توی سالن انتظار ترمینال مشهد منتظر مامانم بودم که اومده بودن دنبالم! مامانم با شک اومد جلو که مهرداد خودتی؟ 😮 تازه اینم که اومده بود، گفت از روی کیفم حدس زده، من باشم!

خلاصه، دقیقا یک هفته پیش برای تنوع اومدم ریشمو زدم! که نتیجه‌اش رو می‌تونین توی عکسهای جلسه‌ی گذشته‌ی یزدلاگ ببینین!

روز دوشنبه با یک حساب سرانگشتی دیدم توی این مدت! (از چهارشنبه گذشته تا دوشنبه‌ی این هفته) هیچ کدی ننوشتم! حتی حس و حوصله‌اش رو هم ندارم!

وقتی این رو واسه‌ی آرش تعریف کردم، گفت مثل اینکه اون فرضیه‌ی رابطه‌ی ریش برنامه‌نویسا با کارشون حقیقت داره! 😀

و دوباره از دوشنبه‌ی این هفته تصمیم گرفتم به روزهای قبل باز گردم! و نتیجه‌اش این شد که بعد از یک هفته کد ننوشتن (که هنوز هم نمردم!) تونستیم دیروز ۲ , ۳ ساعتی دلی از عزا درآریم و حالی ببریم 😛 (آخه از دوشنبه تا دیروز، مقداری ریشم بلند شده که بشه ازش استفاده کرد!) 😀 😉
——————————————————————————

پ.ن. البته من خودم رو چندان برنامه‌نویس حساب نمی‌کنم، ولی خوب همین یه ذره کد که با لذت می‌نویسم رو قبول کنین دیگه 🙂

پ.ن. MDic (دیگه هر پستی باید یک پانوشت درباره‌ی MDic داشته باشه 😉 ) : یه هفته پیش با مجید تصمیم گرفتیم دیگه خصوصیتی به MDic اضافه نکنیم، و بشینیم سولاخ پر کنیم، ولی از همون روز تا الان دو سه تا اضافه شده!
یکیشم اینه که پشتیبانی از یک Modifier مثل Ctrl اضافه شده!
توضیح بیشتر: یعنی می‌تونیم تعیین کنیم فقط اگر Ctrl یا (Alt ، Shift ، Super) فشرده بودن، و چیزی انتخاب شد، دیکشنری، وظیفه‌ی الهی سیاسی خودش رو انجام بده! 😉

.

تا بعد… (آخه من از خداخافظی خوشم نمیاد)

1 Response to "یک تجربه‌ی جالب"

بهت پیشنهاد میکنم یه ریش مصنوعی بگیری اینقدر خودتو اذیت نکنی

————————————–
مهرداد:
ها؟!؟!؟
فکر نکنم کار ریش طبیعی رو بکنه!
چند روزیه دارم روی این فرضیه کار می کنم! اونم تست می کنم ببینم چقدر تاثیر گذار خواهد بود 😉

پاسخی بگذارید

توجه: برای رفع مشکلات لینوکسی خود به یکی از انجمنهای اینترنتی مراجعه کنید! اینجا به هیچ وجه برای رفع مشکلات لینوکسی شما مناسب نیست!
تبادل لینک نداریم! لطفا سوال نفرمایید ما به هرکس بخوایم لینک می‌دیم، هرکس هم خواست به اینجا لینک بده! :)

Kategories

بایگانی

وضعیت بلاگ

  • 110,535 بازدید

مجوز انتشار:

تمامی مطالب و مقالات این بلاگ تحت مجوز GNU FDL قرار دارند. بنابراین کپی و ایجاد تغییر در آنها مطابق شرایط این مجوز آزاد می‌باشد.
