MGroup

چقدر خوبه!!!

Posted on: ژوئیه 23, 2008

خب الان دارم لینوکس نصب میکنم و در همین حال گفتم یک سری هم به اینترنت بزنم!

با ۲ کلبک و یه پسورد به مودم وایرلس وصل شدم و بعد هم اینترنت!

الانم دارم این پست رو در کنار نصب لینوکس مینویسم.

برم به کانال irc #mashhadlug هم یک سری بزنم ببینم از بچه ها کی online هست.

به راستی که چقدر این لینوکس خوبه.

7 پاسخ to "چقدر خوبه!!!"

salam
khayli weblogetoon khoobe
khoshhal misham ke be webloge manam ye sari bezanid o age khastin tabadole link konim !

سلام

میشه توضیح کاملتری بدین
برای ما تازه کارها اصلا قابل درک نیست !
اگه ممکنه تصویرش رو بزارید
متشکرم
———————————-
مجید گفت:
جدی میگی ؟!
cd live که میدونی چیه ؟
شما وقتی با لینوکس یه صورت live بالا میای ، میتونی به اینترنت وصل بشی، میتونی با office کار کنی، میتونی هزار تا کار دیگه هم انجام بدی و البته در کنار اون سیستم عامل رو هم نصب کنین!
کافیه یک cd live ubuntu رو از یکی بگیری و باهاش بدون نصب، بالا بیای تا این چیزا برات قابل درک باشه

سلام
دستت درد نکنه توضیحات کامل و جامعی بود
من یه مقداری از دستورات ابتدایی خط فرمان رو بلدم
ولی نحوه معرفی سخت افزار و به خصوص مودم رو نمیدونم ، میشه یه راهنمایی کامل (از راهنمایی خرید مودم تا طریقه نصب آن و اتصال به اینترنت رو تو یه مطلب جدا گانه توضیح بدین)
چون فکر می کنم اگه بتونم با لینوکس به اینترنت وصل بشم با مطرح کردن سوالاتم توی انجمن های آنلاین بتونم کم کم بتونم یه چیز هایی از لینوکس یاد بگیرم .
لطفا آموزش بر روی اوبونتو 8.04 باشه . دستت درد نکنه
——————–
مجید گفت :
راستش وقت تنگه !
و با یک مقاله کارت راه نمیفته!
بهترین راه اینه که به انجمن های لینوکسی سر بزنی که میتونی آدرسشون رو از همین لینک های کنار وبلاگ پیدا کنی چون اونجاها خیلی در مورد این مسايل صحبت شده و من به اون اندازه نمی تونم بهت اطلاعات بدم

سلام
خیلی ممنون از راهنمایت
میشه آدرس یکیش که خوب و کامل توضیح داده باشه برای تازه کارها رو بزارید ؟
فقط تکنوتاکس نباشه که تا یه چیزی می پرسم بگن تکراریه و تاپیک رو قفل کنن

با تشکر
————————
مجید :
خب وقتی میگن تکراری هست حتما تکراری هست دیگه !
این یک لینک توی تکنوتاکسه که کامل در مورد مودم صحبت شده
اینجا

سلام

دستت درد نکنه
یعنی اگه من برم و مودم سریال بخرم بدون هیچ دردسری و خودبخود توی اوبونتو شناسایی میشه ؟

نیازی به وارد کردن چیزی توی خط فرمان یا کم و زیاد کردن تیک و… نیست که اعصابم رو به هم بریزه ؟

اصلا با دیسک زندش جواب میده ؟

لطفا یه فروم جهت طرح سوالات و مشکلات احتمالی معرفی کنید (بجز تکنو تاکس چون همین سوالات رو هم جرات نکردم اونجا مطرح کنم!)

راستی شما احتمالا باید توی تکنو تاکس هم از اعضای فعال باشید ، چرا اونجا به سوالات تکراری جواب نمیدن ؟
اینجوری کاربرای تازه کار دلزده میشن
مگه هدفشون توسعه لینوکس نیست ؟
من برازجان زندگی می کنم (در استان بوشهر) اینجا فکر کنم توی کل استان خودم بیشترین اطلاعات رو در مورد لینوکس دارم که نصب چند نسخه و تعدادی دستور ابتدایی خط فرمان هست . خیلی از مطالب رو از اینترنت و انجمن های آنلاین یاد گرفتم ولی این لینوکس رو نمیدونم از کجا شروع کنم.
دوستان تکنو تاکسی هم که از تازه کارها و سوالات تکراری بدشون میاد !
————————–
مجید :
نه ! من از افراد فغال نیستم ولی مهرداد هست.
کار با مودم های سریال بدون دردسر نیست
هدف فروم تکنوتاکس هم کاملا توسعه و فرهنگ سازی لینوکسه ولی وقتی یک نفر حوصله جستجو نداشته باشه! در زمینه گرفتن جواب با مشکل مواجه میشه.
حالا اگه خیلی دوست نداری اونجا بری فروم های دیگه ای هم هستند که با تازه کار بهتر برخورد کنند!!
لینک اونها همین سمت راست وبلاگ موچوده!
انجمن های اینترنتی که ۵ مورد وجود داره
در مورد مشکلات تکنوتاکس هم میتونی تو خود فروم ازشون بپرسی ولی سوال پرسیدن هم باید هوشمندانه باشه تا اون ها بفهمند که طرف واقعا میخواد یاد بگیره!

سلام

ممنون از راهنمایی هات
چند روزه که خیلی مزاحمتون شدم و اینجا رو تبدیل به یک فروم پرسش و پاسخ کرده بودم .
از اینکه با حوصله منو راهنمایی کردین متشکرم
فکر کنم دیگه بهتر باشه این کامنت های اضافی رو پاک کنید .

موفق باشید

سلام

بلاخره با کمک راهنمایی های شما و بچه های انجمن اوبونتوی ایران تونستم با اوبونتو به اینترنت وصل بشم

این کار بوسیله یک مودم اکسترنال صورت گرفت حالا می خواستم بدونم سرعت ااتصال با مودم اکسترنال بیشتره با با مودم Conextant HSF

این مودم اکسترنال با نسخه های دیگه لینوکس سازگاری داره ؟
با مادربورد هایی که در آینده میان چطور ؟

لطفا آدرس ایمیل تون رو بزارید تا بقیه سوالاتم رو ایمیل کنم

با تشکر
————————–
سلام دوست عزیز
خوشحالم که مشکلت حل شد.
بهتره سوال هات رو داخل انجمن های اینترنتی بپرسی که افراد بیشتری بتونن جوابت رو بدن.
میتونی لینک اونها رو کنار همین وبلاگ ببینی.
منطقی تره! نه؟

پاسخی بگذارید

توجه: برای رفع مشکلات لینوکسی خود به یکی از انجمنهای اینترنتی مراجعه کنید! اینجا به هیچ وجه برای رفع مشکلات لینوکسی شما مناسب نیست!
تبادل لینک نداریم! لطفا سوال نفرمایید ما به هرکس بخوایم لینک می‌دیم، هرکس هم خواست به اینجا لینک بده! :)

Kategories

بایگانی

وضعیت بلاگ

  • 110,042 بازدید

مجوز انتشار:

تمامی مطالب و مقالات این بلاگ تحت مجوز GNU FDL قرار دارند. بنابراین کپی و ایجاد تغییر در آنها مطابق شرایط این مجوز آزاد می‌باشد.
