MGroup

ایرنا با یکی مصاحبه میکنه، به اسم یکی دیگه چاپ میکنه!!! :-/

Posted on: اکتبر 15, 2008

آقا غرض از مزاحمت:

یه اتفاق عجیبی افتاده، که من دو روزه هرکاری میکنم نمیتونم باهاش کنار بیام:-/

با بقیه هم در میون گذاشتم،‌ ولی فایده‌ای نکرده😦

ماجرا از این لینک شروع می‌شه!

اما نکته‌ای که توی این خبر «خبرگزاري جمهوري اسلامي استان خراسان رضوی» هست، یه نکته‌ایه که فکر کنم فقط سه نفر خبر داشته‌باشن! (شاید حتی خبرنگارش هم خبر نداشته باشه! ولی مگه میشه؟!؟!:/ )

اما نکته چیه؟

همونطور که خوندین، این خبر مربوط به جشن نصب لینوکسی هست که مشهدلاگ چند روز پیش برگزار کرد

اما تا جایی که من در محل حضور داشتم مصاحبه‌ای با محمدرضا میردامادی (mohiی خودمون) انجام شد، تا جایی که من نصفه‌ی آخر مصاحبه رو بودم نصف این حرفا رو از زبون محمدرضا شنیدم!

گرفتین چی شد؟

حالا برای من مهم نیست که چرا این جشن رو مشهدلاگ برگزار کرده، ایرنا با یکی دیگه مصاحبه کرده؟ اصلا مهم نیست! (این رو میشه توجیه کرد…)

برای من سوال اینه که چطوری این اتفاق می‌افته؟

یه حرفایی رو یکی میزنه، به اسم یکی دیگه چاپ میشه!

یعنی آقای خبرنگار که خودشو IT و اینا میگرفت، و می‌گفت حالیشه، با دو نفر مصاحبه کرده، بعد زمان تنظیم خبر اینقدر خسته و خواب‌آلود یا؟!؟ بوده که صحبتای یکی رو به اسم یکی دیگه چاپ کرده؟!؟

پس چی؟

راستش برای من این چیزا طبیعی نیست، و نمیشه! یعنی اصلا نمی‌تونم باهاش کنار بیام که بخوام عادت کنم باهاش…

یعنی اصلا این پست رو نوشتم که از دوستانی که اون بیرون (بیرون مشهدلاگ) هستن کمک بخوام برای هضم یا حل این قضیه! آخه توی لیست پستی مشهد که کسی جوابی برای این سوال نداد😦

متاسفانه سایت ایرنا هم که اصلا امکان نظر دادن پای خبر رو نداشت…

حالا یه چیز دیگه:

یعنی ایرنا همیشه همینطوری خبررسانی میکنه؟!؟!

6 پاسخ to "ایرنا با یکی مصاحبه میکنه، به اسم یکی دیگه چاپ میکنه!!! :-/"

اصلا تعجب نداره
یه چیز رو نباید فراموش کرد اینجا برره است

نه حرف این چیزا نیست. ما چیزی به نام خود خوش و بی رییس توی مملکتمون تعریف نشده(undefined) است. سر همین یزد لاگ نمی‌تونند مارو ببینند که چون ما بزرگان نداریم. اونجا هم نمیتونند بگویند ما با یه عضو مصاحبه کردیم. ارزش براشون نداره. باید بگویند با مدیرعاملی چیزی مصاحبه انجام شده تا ارزش قانونی براشون پیدا کنه، قابل استناد بشه براشون. به نظر من اینه موضوع چون مملکت ما منصب محور است.

——————————————–
مهرداد::-/ اینم حرفیه!
ولی به نظر من باید با این فرهنگ مقابله کرد، راستش من به این چیزا عادت نمیکنم،‌ برام طبیعی هم نمیشه…😐

مهردادجان حتما داری شوخی می کنی، یعنی تو خبر نداشتی که محمدرضا میردامادی خودتون همون مدیر عامل مجتمع انفورماتیک بین الملل هستش!
شک داری ازش بپرس!!!

——————————
مهرداد:
هان!؟!؟
چی می‌گه؟!

خودشو ناراحت نکن از این چیزا پیش میاد.. مهم اینه که از پس نیاد که خطرناکه.
این قالب هم توی فایرفاکس من با مشکل مواجهه یه جورایی،‌انگاری جای ایمیلش یکی دوتا کارکتر زده بیرون که دیده نمیشه

———————–
مهرداد:
هاااا! آره اینم حرفیه، البته از جایی که الان جنگ، جنگ پشت هست، باید مواظب باشیم…😉

روی سیستم من که مشکلی نداره، بیا از سر کوچه‌ی ما IE بخر…

http://tinyurl.com/6jls65

———————–
مهرداد:
یه پیشنهاد برای راحت‌تر شدن زندگیت آرش:
یه اکانت کاربری روی wordpress.com ایجاد کن، تا نخواد هربار که می‌خوای نظر بدی این اطلاعات رو وارد کنی!😉
حالا:
یه بار لاگین میکنی، توی هر بلاگ وردپرس که خواستی نظر میدی!
یه اکانت OpenID هم داری تازه😉 می‌تونی با اون به سایت مشهدلاگ هم لاگین کنی :))

ها ها

این اشتباه‌ها همه جا پیش میاد.
اگرجه به قول SRazi ممکنه که خبر صحیح هم باشه. به ‌هر حال شما خیلی راحت می‌‌تونین یک نامه ی رسمی به خبرگزاری ایرنا شعبه خراسان بزنین. اون ها هم خبر رو اصلاح می کنن.
و گرنه با نوشتن مطلب توی سایت و اینطور چیزها اونها کاری انجام نمی دن فقط با نامه رسمی قابل پیگیری هست.
با تشکر
————————————-
مجید :
راستش اصلا این کارشون شبیه اشتباه نیست.
در ضمن از طریق سایتشون یک نامه براشون فرستادم با توضیحات کامل ولی …

پاسخی بگذارید

توجه: برای رفع مشکلات لینوکسی خود به یکی از انجمنهای اینترنتی مراجعه کنید! اینجا به هیچ وجه برای رفع مشکلات لینوکسی شما مناسب نیست!
تبادل لینک نداریم! لطفا سوال نفرمایید ما به هرکس بخوایم لینک می‌دیم، هرکس هم خواست به اینجا لینک بده! :)

Kategories

بایگانی

وضعیت بلاگ

  • 110,042 بازدید

مجوز انتشار:

تمامی مطالب و مقالات این بلاگ تحت مجوز GNU FDL قرار دارند. بنابراین کپی و ایجاد تغییر در آنها مطابق شرایط این مجوز آزاد می‌باشد.
