MGroup

استفاده از Kopete به عنوان Google talk

Posted on: دسامبر 18, 2008


خیلیها رو دیدم که در استفاده از Kopete برای اتصال به سرور google مشکل دارن! (خود من هم تا امروز استفاده نکرده بودم 😀 )

خوب برای اینکار:

اول از همه نیاز دارین که پکیج qca-tls رو نصب کنین!

بعد از نصب پکیج:

یک Account جدید تعریف کنید، توی پنجره‌ی انتخاب سرویس، سرویس Jabber رو انتخاب کنید.

برای Jabber ID کل آدرس ایمیلتون: Someone@gmail.com

بعد Password رو هم که آره 😉

توی صفحه‌ی بعد قسمت Connection :

هر سه تیک موجود رو بزنین! یعنی:

Use protocol encryption

Allow plain-text password authentication

و Override default server

برای server هم آدرس talk.google.com رو وارد کنید! و پورت 5223

.

خوب! تموم شد 😉

برچسب‌ها: ,

7 پاسخ to "استفاده از Kopete به عنوان Google talk"

واقعا عالی بود. دستتون درد نکنه . من هم نتونسته بودم باهاش کانکت بشم

من خودم با اینکه کاربر KDE هستم ولی Kopete یکم سخت و نامتعارفه کار کردن باهاش. یعنی یک تعادلی بین سادگی و امکانات گسترده باید در Kopete به وجود بیاد. چیزی که پیجین خوب رعایت کرده در همون حد امکانات خودش

ممنون از راهنمایی خوبتون

احساس میکنم Kopete خیلی کاملتره اما نمیدونم چرا از Pidgin استفاده میکنم!! 😀
(اینم یه حرف بی ربط!)

با سلام
برای من موقعی که میخوام وصل بشم این ارور رو میده.
The certificate of server gmail.com could not be validated for account yeenghelabi@gmail.com: The Certificate Authority is invalid.
میدونی چیه؟
یا علی

———————
مهرداد:
فکر کنم دیدمش! :-/ یه راهی بود که قبولش کنی‌ها!
یه گوگل هم بکن 😉

با سلام
تو راهنمای Psi گوگل نوشته بود این خطا رو ندید بگیرید.
راستی Psi هم یک مسنجر گوگله برای همه‌ی سیستم‌عامل‌ها .چیزی دربارش میدونی؟
یا علی

—————-
مهرداد:
نه، فقط اسمشو شنیدم 😉

با سلام
یادم رفت بگم در مخازن هم هست
یا علی

پاسخی بگذارید

توجه: برای رفع مشکلات لینوکسی خود به یکی از انجمنهای اینترنتی مراجعه کنید! اینجا به هیچ وجه برای رفع مشکلات لینوکسی شما مناسب نیست!
تبادل لینک نداریم! لطفا سوال نفرمایید ما به هرکس بخوایم لینک می‌دیم، هرکس هم خواست به اینجا لینک بده! :)

Kategories

بایگانی

وضعیت بلاگ

  • 110,400 بازدید

مجوز انتشار:

تمامی مطالب و مقالات این بلاگ تحت مجوز GNU FDL قرار دارند. بنابراین کپی و ایجاد تغییر در آنها مطابق شرایط این مجوز آزاد می‌باشد.
