MGroup

KDE 4.2 Desktop Cube

Posted on: دسامبر 21, 2008

KDE 4.2 cube

KDE 4.2 cube

هیچی آقا! خواستم بگم ما هم KDE 4.2 Beta2 نصبیدیم! اینم Cubeش! (البته من حوصله‌ی تنظیمات و اینا نداشتم! همون پیش‌فرض خودشه! فقط فعال کردم😉 )

هرچند به نظرم فقط دسکتاپ گنومه که اونقدر خسته کننده است! که باید از این جینگولک بازی ها توش داشته باشی که بتونی دووم بیاری!😛

برچسب‌ها: ,

8 پاسخ to "KDE 4.2 Desktop Cube"

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

هرچند به نظرم فقط دسکتاپ گنومه که اونقدر خسته کننده است! که باید از این جینگولک بازی ها توش داشته باشی که بتونی دووم بیاری!

اینو با جال اومدی مهرداد :دی

ما که داریم با gnome ۲٫۱۴٫۳ از آوریل ۲۰۰۷ تا حالا حال میکنیم.
الان ورژن ۲٫۲۴ اومده!

چرا با آدم این کارو می کنی که بعد از این همه مدت کامنت نگذاشتن بیاد و فحشت بده ؟

هاااان ؟
ریلیز شدنه هر نسخه از کی دی ای که تو کل دنیا به معنای یک باگ ریپورت جدیده ؟ :دی

والا تا جایی که به یاد دارم این کی دی ای ضایع بوده که واسه کاربر پسندتر کردنش هی کارهای گنوم رو میاورده توش…

همون آقا روزبه هم که میاد قد قد می کنه خوب می دونه که واسه چی داره با کی دی ای کار می کنه….

حالا هی رو این باگ کار کنید ببینید به کجا می رسید….
زررررررررتتتتتتتتتت… :دی

——————
مهرداد:
به به! آقا سجاد! از این ورا عمو!؟!؟
چند وقتی پیدات نبود!
ها ها!
خوب عزیزم تا وقتی که یک امکان جدید به برنامه اضافه نکردی که باگی پیدا نمیشه!
وقتی برنامه بعد از چند سال یه چند تا امکانات کوچیک جدید فقط بهش اضافه بشه! خوب معلومه که باگی در کار نیست!
البته این رو فکر کنم یه برنامه‌نویس بهتر درک کنه! که برنامه تا وقتی امکان جدیدی بهش اضافه نشده! خوب معلومه که باگی درش پیدا نمیشه! باگهای قبلی هم آره! حل میشه!

خوب شد! موضوع یه پست جنجالی پیدا کردم😛

سلام مهداد جان.

من از جنجال خوشم نمیاد. به نظر من کاملاً سلیقه‌ای هست.
اما میخوام بگم گنوم برای سلیقه‌ها بهتر از KDE هست. برای کسایی که از این جینگولک‌بازی‌ها خوششون نمیاد. اگه آدم سرش گرمم کارش باشه، هیچ وقت به این جینگولکبازی‌ها احساس نیاز نمیکنه. اتفاقاً برعکس این چیزا مانع کارشون هست یعنی باعث اصطکاک میشه. من توی KDE 3.x هم اینو حس می‌کردم چه برسه به KDE 4.2 که همیطوری داره جینگولک‌بازی‌هاش رو زیاد رو زیادتر میکنه. نه تنها سرعت اجراش کمتر میشه، بلکه برای بعضی‌ها(مثل من) سرعت کار کردن رو هم میاره پایین، مثل این میمونه که همش بپرن وسط حرف آدم، آدم اصلا یادش میره چی می‌خواست بگه. از دید من KDE همش می‌خواد امکاناتش رو بکنه تو چشم آدم.مثل خونه‌ای می‌مونه که توی همه‌جاش(اتاق پذیرایی، خواب، آشپزخونه، دستشویی، حموم) کلید همهٔ لامپ‌های خونه رو گذاشته باشه! مثلاً توی دستشویی کلید لامپ پذیرایی رو هم گذاشته باشه. نتیجه اینکه همه‌جا بیست تا کلید داره که هر جا میری باید یه ساعت بگردید ببینی کدومش کلید همین‌جاش. اما گنوم مثل خونه‌ای میمونه که هر جایی فقط کلید لامپ همون‌جا رو گذاشته و اینطوری سرعت آدم بیشتره. البته این نظر من بود. همونطور که گفتم کاملاً سلیقه‌ای هست. از دید کاربران گنوم، KDE سرعت(اجرا و استفاده) رو فدای امکانات کرده(امکاناتی که چندان هم لازم نیست، مثلاً برای یه کاری ده تا راه گذاشته). از دید کاربران KDE هم گنوم زیادی ساده‌س و امکانات رو فدای سادگی و سرعت کرده.

حالا از این حرفا بگذریم. من به مهداد جان خیلی ارادت دارم. بخاطر فکرش و بخاطر عقیده‌ش. سلیقه زیاد معیار نیست، چون سلیقهٔ هیچ دو تا آدمی کاملاً یکی نیست.

ilius
————————————–
مهرداد:
ممنون سعید جان بخاطر نظرت!
اما:
تو بعضی زمینه‌ها جنجال جالبه! وهمیشه بوده! یکیش همین بحث دسکتاپهاس!
دوم اینکه من گفتم توی گنوم باید این چیزا فعال باشه! نظر شخصیه خودم بود، یعنی من فقط با فعال بودن اونا بوده که تونستم توی گنوم دووم بیارم!😀
سوم اینکه حالا پست رو اگر برسم سر فرصت بنویسم جالبتر هم خواهد بود! بیشتر سعی میکنم یک مقایسه بین دو تا دسکتاپ رو بنویسم!

در مورد جینگولک بازی و اینکه مانع میشه یا نه!
خوب در یک حدش خوبه و باعث میشه که آدم راحت‌تر با برنامه‌ها کار کنه! ولی مسلما زیاده‌رویش بده! و باعث دردسر میشه! که توی KDE این دست خود آدم هست! که چقدر این چیزا رو فعال کنه!
یه آدمی هم هست که شدیدا دوست داره برنامه‌اش رو تنظیم کنه! خوب این امکان برای اون هم فراهمه!
اون مثال هم که زدی اصلا به نظرم درست نمیاد! (متاسفانه الان وقت زیادی ندارم، سر فرصت در موردش مینویسم😉 )

ببخشید قسمت اول نوشته‌م یه اشتباه تایپی داشتم: «گنوم برای بعضی سلیقه‌ها بهتر از KDE هست.» (کلمهٔ «بعضی» جا افتاد!)

والا ما که گنوم استفاده میکنیم، از این جینگولک بازی ها هم استفاده نکردیم ! این KDE ای هستش که همش سعی میکنه از این جینگولک ها اضافه کنه که کاربراش نیان طرف گنوم😉

چرا لینوکس مهم است؟
http://tasyan.com/1387/10/02/why-linux-is-important/
اگه دوست داشتید شما هم بنویسید راجبش

——————-
مهرداد:
ممنون جالب بود، اما از این سوال چیزی به ذهن من نمیرسه!
شاید یه سوال خوشکلتر بهتر بود، شاید:-/
اگه چیزی به ذهنم برسه، مینویسم

پاسخی بگذارید

توجه: برای رفع مشکلات لینوکسی خود به یکی از انجمنهای اینترنتی مراجعه کنید! اینجا به هیچ وجه برای رفع مشکلات لینوکسی شما مناسب نیست!
تبادل لینک نداریم! لطفا سوال نفرمایید ما به هرکس بخوایم لینک می‌دیم، هرکس هم خواست به اینجا لینک بده! :)

Kategories

بایگانی

وضعیت بلاگ

  • 110,033 بازدید

مجوز انتشار:

تمامی مطالب و مقالات این بلاگ تحت مجوز GNU FDL قرار دارند. بنابراین کپی و ایجاد تغییر در آنها مطابق شرایط این مجوز آزاد می‌باشد.
