MGroup

به این دلیل هست که من گنو/لینوکس رو دوست دارم !

Posted on: ژانویه 7, 2009

This is Why i love GNU/Linux

This is Why i love GNU/Linux

گنو/لینوکس :     قانونا مجاز به کپی، تغییر و توزیع دوباره هستید.

مایکروسافت ویندوز :   قرض ندهید، کپی غیر قانونی از این نرم افزار نکنید.

منبع

5 پاسخ to "به این دلیل هست که من گنو/لینوکس رو دوست دارم !"

فکر میکنم این جریان هم مثل خیلی انقلاب های دیگه در نهایت به خطا بره. چند نفر پیدا میشن گند میزنن به تمام اصول.
ما داریم وظیفمونو انجام میدیم
ولی انقدر هام رویایی فکر نکنیم بهتره.
———————-
مجید:
دقیقا اینجا به یک رهبر رادیکال نیاز داریم، که ریچارد استالمن رو داریم پس نگران نباش، به خطا نمیره 😉
ولی بر عکس اون لینوس توروالدز …… !

سلام مجید عزیز

نمی دونم من دارم اشتباه می کنم یا نه. دوست دارم خود روزبه هم بگه. اما فکر می کنم این عکس رو خود روزبه گرفته و دقیقا این مطلب حدود یک سال پیش تو وبلاگش نوشته شده. بد نیست اگه یه سرچی تو بلاگش بکنی و منبعت رو تغییر بدی. اضافه کردن یه پانوشت هم خالی از لطف نیست.
——————————–
مجید:
به به آقا سجاد گل گلاب
تو سالی ماهی یک بار پیدات میشه ، اون موقع هم bug گزارش میکنی ؟
حالا نمیشد بجاش donate میکردی ؟ 😉

الان که از توی دسته بندیش نگاه کردم اینجا پیداش کردم
اما نمیدونم والا! سورس طرف اینجا بوده ، روزبه هم ننوشته بود که عکس رو خودش گرفته باشه ؟ اگه گرفته بگه !؟ من که حرفی ندارم اصلا کل آدرس وبلاگ رو redirect میکنم رو وبلاگش ! چطوره ؟

در کل اگه کیفیت عکس ها رو مقایسه کنی خودت میفهمی عزیز 😉

والا این عکس رو به مهرداد نشون دادم ، گفت ندیدم ! منم خودم هیچ جا یادم نیومد ، بنابراین گذاشتمش!! 😀

من بررسی کردم!
شواهد(!) نشون میده روزبه پست و عکس وبلاگ ما رو دزدیده(!) و به اسم خودش گذاشته!

باید یک حالی ازش بگیرم!
مگه من نیام اصفهان!

دلیل این ادعا:
پست روزبه مال ۲۰ تیرماه هست! یعنی 10July ولی توی فلیکر 20April آپلود شده! یعنی اول اردیبهشت!
پس ثابت میشه که هردوشون از همینجا دزدیدن! 🙂

سلام آقا مجید
این عکس رو هم ببینید جالبه(عکس رو خودم گرفتم، توی تکنوتاکس گذاشتم نمی‌دونم دیدید یا نه)
فقط یه خورده سایزش بزرگه، حیفم اومد کوچیک کنم
http://www.postimage.org/image.php?v=Pq2S4MS9
ببین کی داره حرف از آزادی میزنه!! نمی‌دونم خودشون رو مسخره کردن یا مردم رو!!
————————-
مجید:
🙂
یاد ایران میفتم که همه جا میگه ما آزاد ترین کشور دنیا هستیم 😉

با عرض سلام خدمت دوستان و بزرگانی همچون مهرداد مجید و سجاد :دی

اینجانب روزبه هستم و این حرف رو تکذیب می کنم که این عکس رو من گرفتم :دی این عکس اون زمان توسط یک دوست توی یاهو مسنجر که بر روی TinyPic آپلود شده بود توسط یک حرکت Send To All !!! به دست من رسید و جالب دیدم که روی وبلاگ بذارمش :دی و به دلیل اینکه TinyPic نمی تونه منبع مناسبی برای لینک دادن باشه من هم اون عکس رو به جایی لینک ندادم

در این مورد حرف مهرداد کاملا درسته و من هم قبول دارم .

شما می تونید هر موقع اومدید اصفهان بیاید سر وقت من و هر بلایی خواستی سر من بیاری :دی گردنم از بشکه نازکتر :پی

پاسخی بگذارید

توجه: برای رفع مشکلات لینوکسی خود به یکی از انجمنهای اینترنتی مراجعه کنید! اینجا به هیچ وجه برای رفع مشکلات لینوکسی شما مناسب نیست!
تبادل لینک نداریم! لطفا سوال نفرمایید ما به هرکس بخوایم لینک می‌دیم، هرکس هم خواست به اینجا لینک بده! :)

Kategories

بایگانی

وضعیت بلاگ

  • 110,535 بازدید

مجوز انتشار:

تمامی مطالب و مقالات این بلاگ تحت مجوز GNU FDL قرار دارند. بنابراین کپی و ایجاد تغییر در آنها مطابق شرایط این مجوز آزاد می‌باشد.
