MGroup

Choqok 0.4 منتشر شد.

Posted on: فوریه 12, 2009

بعد از یک ماه، نسخه‌ی ۰٫۴ از کلاینت مونوبلاگینگ Choqok منتشر شد. خبر در وبسایت پروژه

Choqok کلاینت مونوبلاگینگ دسکتاپ KDE است، که در حال حاضر از سرویسهای Twitter و Identica پشتیبانی می‌کند.

احتمالا این آخرین نسخه خواهد بود که جدا از KDE منتشر می‌شه، چون تصمیم دارم حدود یک هفته دیگه، ببرمش توی KDE 🙂

تغییرات عمده‌ای که داشته:

  • پشتیبانی کامل از ارسال و دریافت پیغامهای خصوصی

  • پشتیبانی از تگها و گروه‌های Identi.ca

  • امکان فعال یا غیرفعال کردن تایمر برنامه، و notifyها

  • پشتیبانی از سرویس کوتاه‌کردن URL آزاد TightURL

  • و مقدار زیادی بهینه‌سازی و رفع نقص از نسخه‌ی قبل

سورس کد رو از اینجا دانلود کنین!

اضافه می‌کنم: برای OpenSuSE بسته‌بندی شد. از این مخزن بگیرین! برای اوبونتو 9.04 هم پکیج شده، و بزودی پکیجش در مخزن Backport اوبونتو 8.10 هم قرار میگیره 😉

اینم یه عکس از نسخه‌ی کنونی:

choqoK 0.4

برچسب‌ها: , ,

6 پاسخ to "Choqok 0.4 منتشر شد."

برای نسخه بعدی یه تغییراتی روی ایکون می دم و یکم افکت بهش اضافه می کنم

به هر حال اینجوری خوب نیست که برنامه آپدیت بشه و ایکونش نشه :دی

اقا دستت درد نکنه :دی دارم نسخه جدید رو دانلود میکنم

من نسخه .۳۱ رو دارم . چطوری آپدیتش کنم؟
دوست داشتی اینو اد کن http://identi.ca/voltan

——————–
مهرداد:
مثل بقیه‌ی برنامه‌ها، نسخه‌ی جدید رو نصب کن! 😉

عالیه.

من خیلی با این چغوک حال می کنم. جدا دستت درد نکنه.

راستی، راهی برای آپدیت کردن identi.ca از کامند لاین سراغ داری؟

———
مهرداد:
مرسی
نه والا ایده‌ای واسه خط فرمان ندارم

چغوک باحاله .
امروزم که نصبش کردم فهمیدم باحالترم میشه .

دستت درد نکنه که خیلی برنامه باحالیه این چغوک .
😉

چجوری باید در ویندوز کامپایل کرد؟؟؟ به چه برنامه هایی نیاز دارد؟

——————————
http://windows.kde.org/

پاسخی بگذارید

توجه: برای رفع مشکلات لینوکسی خود به یکی از انجمنهای اینترنتی مراجعه کنید! اینجا به هیچ وجه برای رفع مشکلات لینوکسی شما مناسب نیست!
تبادل لینک نداریم! لطفا سوال نفرمایید ما به هرکس بخوایم لینک می‌دیم، هرکس هم خواست به اینجا لینک بده! :)

Kategories

بایگانی

وضعیت بلاگ

  • 110,387 بازدید

مجوز انتشار:

تمامی مطالب و مقالات این بلاگ تحت مجوز GNU FDL قرار دارند. بنابراین کپی و ایجاد تغییر در آنها مطابق شرایط این مجوز آزاد می‌باشد.
