MGroup

شنبه سیاه

Posted on: ژوئن 14, 2009

دیروز تعداد توییتهای توییتر از بازه‌ی Int گذشت.

Choqok 0.6.1 رو با اسم رمز «شنبه‌ی سیاه» برای حل این مشکل منتشر کردم!

10 پاسخ to "شنبه سیاه"

من این روز را به شما و همه دوستان تسلیت میگویم

احسنت. آفرین.
واقعن کار زیبایی است. به امید آزادی

جالب‌ترین مطلبی است که در رابطه با اتفاقات این روزا خوندم.
بابت Choqok ممنون!!! بقیشم نمی‌گم که وبلاگ به این خوبی کثیف سیاست نشه!!! آخه حیفه

یعنی اسمشو گذاشتین black sabbath?
اون وقت خارجیا فکر میکنن به خاطر علاقه‌تون به آزی آسبرن این اسمو روش گذاشتین!
به نظرم یه توضیحی هم درباره‌ی این شنبه‌ی سیاه و تفاوتش با شنبه‌ی سیاه بنی‌اسرائیل و شنبه‌ی سیاه هوی‌متال بدین!

اوخ…اسمشو گذاشتین
The dark saturday
خب پس حله!

هرکس آزاد است هرف هایش را بزند اما با رعایت خطوط قرمز

سلام – خسته نباشید
اسم جالبی انتخاب کردید.
من خواستم که از چغوک استفاده کنم و سورسش رو دانلود کردم اما چون از اوبونتو استفاده می کنم CMake به طور پیشفرض نصب نبود و خواستم نصب کنم حدود ۳۰ مگابایت بود !
می خواستم بگم اگه می شه نسخه ی باینری برای اوبونتو هم بزارید خیلی خوب میشه !
بازم ممنون !
——————-
از این مخزن استفاده کنید: https://launchpad.net/~neversfelde/+archive/ppa

سلام
ممنون از لینک.
من دارم از چغوک استفاده می کنم یه مشکلی که داره اینه که وقتی Remember Password رو می زنم ولی هر بار ( وقت اجرای برنامه ) از من رمز می خواد.
امیدوارم این مشکل رو در نسخه ی بعدی رفع کنید.
ممنون
—————
در حال حاضر باید KWallet رو فعال کنید، برای ذخیره کردن پسوردها!
این مشکل در کتابخانه‌ی KDE است! منم امیدوارم هرچه زودتر برطرف بشه!

[…] نسخه‌ی 0.6.1 کلاینت میکروبلاگینگ Choqok رو منتشر می‌کردم، نوشتم: دیروز تعداد توییتهای توییتر از بازه‌ی Int […]

پاسخی بگذارید

توجه: برای رفع مشکلات لینوکسی خود به یکی از انجمنهای اینترنتی مراجعه کنید! اینجا به هیچ وجه برای رفع مشکلات لینوکسی شما مناسب نیست!
تبادل لینک نداریم! لطفا سوال نفرمایید ما به هرکس بخوایم لینک می‌دیم، هرکس هم خواست به اینجا لینک بده! :)

Kategories

بایگانی

وضعیت بلاگ

  • 110,042 بازدید

مجوز انتشار:

تمامی مطالب و مقالات این بلاگ تحت مجوز GNU FDL قرار دارند. بنابراین کپی و ایجاد تغییر در آنها مطابق شرایط این مجوز آزاد می‌باشد.
