MGroup

بیلبو ۱.۰بتا۱ با اسم رمز ایزنگارد

Posted on: ژوئن 28, 2009

بعد از کلی وقت بالاخره حال و حوصله برای انتشار نسخه‌ی جدید بیلبو هم پیدا شد!

نسخه جدید که نسبت به نسخه‌ی قبلی بهینه‌سازی ها و رفع نقصهای زیادی را دارد.

و دارای چند امکان جدید نیز می‌باشد! که به شرح زیر می‌باشد:

  • بهینه‌سازی در پنجره‌ی افزودن و ویرایش کردن بلاگ
  • پشتیبانی از آپلود فایل به سرور FTP و بهینه‌سازیهای دیگری در پنجره‌ی آپلود
  • رفع نقایصی در پشتیبانی از سیستم LiveJournal که با استفاده از APIی Blogger 1.0 قابل استفاده شده است!
  • بهینه‌سازی پشتیبانی از سیستم دروپال که با MovableType قابل استفاده می‌باشد.
  • پشتیبانی از تگ نقل قول (BlockQuote) و تگهای header در ویرایشگر برنامه
  • و بهینه‌سازیهای دیگه ای که بعد می‌فهمین😀

نسخه‌ی 0.9.95 بیلبو با اسم رمز ایزنگارد منتشر شد!

بسته‌ی حاوی سورس کد برنامه رو از اینجا بگیرین! و برای پکیجهای دودویی هم یا صبر کنین، یا خودتون دست بکار شین و به ما هم برسونین که بزاریم دیگران هم استفاده کنن!

———

پ.ن۱ : بطور ضمنی باید گفت حالا دوستان مشهدلاگی می‌تونن برای پست گذاشتن توی وبسایت گروه از بیلبو استفاده کنن!😉
پ.ن۲ : عکس بالا عکسی از برج اورتانک یا همون ایزنگارد هست که توسط آقای «آلن لی» تهیه شده، کپی رایت و ایناشم با ایشون هست حتما دیگه
پ.ن۳ : بعضی دوستان در مورد بعضی تگها و خصوصیات html پرسیده بودن که الان بیلبو پشتیبانی نمی‌کنه! مثل همین تعیین جهت (align) برای عکسها که اینجا هست! در این موارد باید قبل از انتشار توی تب Html Editor این تگهای خاص رو تنظیم کرد، و به قسمت Visual Editor بر نگردین یه مقدار مشکلات عدم پشتیبانی در این زمینه‌ها در ویرایشگر Qt هست! که امیدوارم بتونیم رفعشون کنیم!

=-=-=-=-=
Powered by Bilbo Blogger

8 پاسخ to "بیلبو ۱.۰بتا۱ با اسم رمز ایزنگارد"

تبریک میگم…
راستی پروژه‌ی mdic خوابیده؟

در حال حاضر آره نسبتا!

خستخ نباشین😉
راستی یه سوال اینکه شما این رنم افزارهای تحت لینوکسو با چه زبان و تحت چه محیط توسعه ای مینویسید؟
و اینکه اگه یکمی مطلب راجع به این موضوع بنویسید خیلی خوب میشه چون نرم افرارهای ایرانی کمی تو لینوکس هست!

آموزش کار ما نیست!
اما هروقت حسش اومده نوشتیم از این چیزا هم

من هم به همه کاربران لینوکس و ایرانی تبریک می گم
امیدورام موفق باشید.

سلام
من بیلبو رو تحت ابانتا نصب کردم
میخواستم بدونم چطور اینترفیس رو فارسی کنم؟(الان انگلیسی هست)
توی help سویچ لنگویچ هست ولی هیچ زبانی توش نیست
من فایل زبان فارسی .mo رو از سایت گرفتم ولی نفهمیدم کجانصبش کنم اگه راهنمایی کنید متشکر میشم
———————
برای من اینجا نصب شده:
/usr/share/locale/fa/LC_MESSAGES/bilbo.mo

عجیبه! چون پکیجی که اینجا https://launchpad.net/~neversfelde/+archive/ppa هست، فایلهای mo رو هم همراه خودش داره! اگر از اونجا گرفتین باید کلی زبون باشه توش

سلام. من این بسته دبیان ۶۴ بیتی رو برای اوبونتو ۹.۰۴ ساختم. فقط چون تازه کارم حتما قبلش یه تست بکنید شرمنده نشم!
http://files.myopera.com/enghezi/files/bilbo_0.9.95_amd64.deb
در ضمن من اون نسخه قبلی ۳۲ بیتی ورژن قدیم برنامه(نسخه نه) رو که دیدم ، تو مسیر usr/share/doc/ یه سری فایل مربوط به بیلبو وجود داشت. تو این نسخه(یک) رو کامپیوتر من خبری از فایلا نبود!‌

——————-
مهرداد:
ممنون، البته برای اوبونتو یکی از دوستان ساخته و توی مخزن هست😉
در مورد اون فایلها هم والا نظری ندارم، بسته‌های باینری رو دیگران می‌سازن! وقتی که با سورس نصب کنین هم فکر نکنم چیزی نصب بشه!
حالا باید هماهنگشون کنیم!

با سلام
من یکی از خوانندگان همیشگی پست های شما هستم و برای شما به عنوان یک برنامه نویس تحت لینوکس احترام زیادی قایلم. برای همین می خواستم یک سیستم نظرسنجی تحت وب که با PHP نوشتم و تحت مجوز GPL منتشر کردم رو بهتون معرفی کنم تا در صورت امکان نظرات خودتون رو در موردش بگید.
بسیار ممنون میشم.
آدرس سایت این هست :
http://itlpoll.soruceforge.net
با تشکر
بهرام بیگی

پاسخی بگذارید

توجه: برای رفع مشکلات لینوکسی خود به یکی از انجمنهای اینترنتی مراجعه کنید! اینجا به هیچ وجه برای رفع مشکلات لینوکسی شما مناسب نیست!
تبادل لینک نداریم! لطفا سوال نفرمایید ما به هرکس بخوایم لینک می‌دیم، هرکس هم خواست به اینجا لینک بده! :)

Kategories

بایگانی

وضعیت بلاگ

  • 110,033 بازدید

مجوز انتشار:

تمامی مطالب و مقالات این بلاگ تحت مجوز GNU FDL قرار دارند. بنابراین کپی و ایجاد تغییر در آنها مطابق شرایط این مجوز آزاد می‌باشد.
