MGroup

کاربران چغوک برای رنگ آیکنش رای بدین…

Posted on: سپتامبر 3, 2009

بعد از انتشار آخرین نسخه‌ی برنامه با آیکن سبز، بعضی از کاربرا، آیکن جدید رو دوست داشتن، بعضیا آیکن قدیمی رو [۱] پس گفتیم بیایم یک حرکت جالب بزنیم، یک رای گیری راه بندازیم که آقا بیاین رای بدین که کدوم رو آیکن رسمی کنیم!؟!

حالا هم این رای گیری رو توی بلاگ انگلیسیم راه انداختم، اگر شما هم کاربر چغوک هستید، و یکی از دو رنگ رو بیشتر دوست دارین و در کل این قضیه براتون اهمیتی داره، به اینجا رفته و رایتون رو در صندوق بندازین!

——–

[۱] یکی از دوستان گفت نظرت چیه اینم انتخابی کنیم که کاربر بتونه بین رنگهای مختلف انتخاب کنه که دوست داره آیکن چه رنگی باشه! =)) (دیگه گند شخصی سازی رو در میاوردیما!)

پ.ن۱ : این رای گیری توسط خودم برگزار می‌شه، خودم هم ناظر هستم، اما تلاشم رو می‌کنم که سالم برگزار بشه P: (کلا گفتم در جریان باشین که افراد و دول بد سابقه در هیچ یک از مراحل اجرایی و نظارتی نقشی ندارن)

پ.ن۲ : جدیدا به رای و رای دادن و رای گیری علاقه‌مند شدیما!

پ.ن۳ : اینم از اون پستاس که پانویسهاش بیشتر از متنش می‌شه.

برچسب‌ها: ,

18 پاسخ to "کاربران چغوک برای رنگ آیکنش رای بدین…"

سلام
راستش سبز قشنگتره! اما آبی بیشتر با kde جور در میاد. در کل من که به سبز رای دادم چون از سیستم عامل سبز یعنی opensuse استفاده می‌کنم و دلایل دیگه!!!

من هم به سبز رای می دم. کلا مشکل من با آبی اینه که همه چیز شده آبی. هر کس می خواد چیزی رو رسمی کنه یا به شکل پیش فرض قابل قبولش کنه، رنگش رو می کنه آبی (: من به سبز رای می دم (:

[…] بودن آیکون با استقبال خوبی مواجه شد . حال مهرداد بر روی این پست از وبلاگش طی نظر خواهی از کاربران این نرم افزار خواسته […]

من به عنوان طراح آیکون رای م ۲ بار باید شمرده بشه ! 😀
با اینکه همه با هم برابرند ولی من برابرترم 😀

رای من به رنگ سبز این آیکون هست ! رو بلاگ هم گفتم : http://www.roozbehonline.com/1388/06/12/what-color-is-choqok/

ـــــــ
آزاد فکر کن و سبز باش….

منم به سبز رای دادم… اما به نظر منم اگه قابل customize کردن باشه بهتره. چون هر کسی می تونه با توجه به علاقه یا رنگ غالب دسکتاپش رنگ آیکون choqok رو هم انتخاب کنه اگه توی رای گیری این گزینه رو هم وارد می کردین عالی می شد.

من کاربرش نیستم ولی آبی را ترجیح می‌دهم چون با سبزش ارتباط برقرار نمی‌کنم. به نظرم کاستمایز بشه بهتره ولی خوب چون معمولا آیکون‌ها واحد هستند فکر نکنم بشه این کار رو کرد 🙂

قطعا رنگ سبز متفاوت تر و بهتره !
توی همه سایتها دیگه آبی خیلی زیاده ، سبز تو چشم میزنه 🙂

یا سبز انتخاب میشه یا ۱۰۰٪ توی انتخابات تقلبی از پیش طراحی شده بوده !!

منم به سبز رای میدم چون آبی دیگه خیلی تکراری شده!!!

حواستو جمع کن مهرداد!
اگه تقلب بشه میبرمیت کهریزک ها! :دی

راستش سبز خوبه! دیگه هم با کوپیته قاطی نمی کنم
آخه آیکونشون خیلی نزدیک به هم بود
اما اگه سبزش رو یکم تیره تر کنین شاید بهتر باشه

با ابیش بیشتر حال میکنم
😉

سبز که بهتره ولی اگه قابل تنظیم باشه بهترتره

فقط آبيش
سبزش تو ذوق ميزنه در حد تيم ملي

به نظر من هم سبز قشنگتره.

مسلما سبز فشنگتره و برزنده تره

مسلما رنگ سبز قشنگتره و بسیار برازنده تره
من هم سبز رو انتخاب میکنم

پاسخی بگذارید

توجه: برای رفع مشکلات لینوکسی خود به یکی از انجمنهای اینترنتی مراجعه کنید! اینجا به هیچ وجه برای رفع مشکلات لینوکسی شما مناسب نیست!
تبادل لینک نداریم! لطفا سوال نفرمایید ما به هرکس بخوایم لینک می‌دیم، هرکس هم خواست به اینجا لینک بده! :)

Kategories

بایگانی

وضعیت بلاگ

  • 110,535 بازدید

مجوز انتشار:

تمامی مطالب و مقالات این بلاگ تحت مجوز GNU FDL قرار دارند. بنابراین کپی و ایجاد تغییر در آنها مطابق شرایط این مجوز آزاد می‌باشد.
