MGroup

برچسب های لینوکسی

Posted on: سپتامبر 8, 2009

مدتی بود دنبال یکسری برچسب برای پشت لپ تاپم بودم اما چیز خاصی چشممو نمی گرفت تا این که گفتم خب چطوره که خودم دست به کار بشم و چند تا به قول شیرازی ها خوبو شو دانلود کنم و پرینت بگیرم.

برای پرینت کردن هم ترجیها به یک عکاسی برین تا براتون روی کاغذ عکس چاپش کنن تا قشنگ تر بشه وگرنه میتونین از یک پرینتر معمولی هم استفاده کنین .

بهترین و کامل ترین منبعی هم که پیدا کردم سایتی هست که به این کار اختصاص داده شده.

Open Sticker

دو تا بسته ی آماده توی این سایت هست که حجم هر کدوم در حدود ۱۰ مگابایت هست و کلی برچسب جذاب داخلشون هست .

بسته ۱

بسته ۲

بعد اونها رو برش بزنین

و در نهایت اونها رو بر روی کامپیوترتان بچسبانید.

خوبه که اگه این کار رو انجام دادین عکس اون رو توی کامنت ها بزارین😉

=-=-=-=-=
Powered by Bilbo Blogger

برچسب‌ها:

9 پاسخ to "برچسب های لینوکسی"

من هم از همین فایل ها استفاده می کنم. و البته یکی که خودم ساختم. جلوی لپ تاپ هم یک استیکر اوبونتو هست.

http://twitpic.com/gye8l

سلام.
چه قشنگ!

راستی، یه وبلاگ هست از ویندوز 7 نوشته (مهم نیست)
اما اولین نظری که براش داده شده، خیلی اعصاب خورد کن هست.
یه حالی بش بده
باز تو بیتشر دستت تو کاره😉
اینم آدرس پستش:
http://p30geek.wordpress.com/2009/08/26/about-windows-seven/

————
مجید :
Done !

ممنون از معرفی🙂
با هزار بدبختی با دایل آپ فایل ده مگی source2.tar.gz رو گرفتم ولی فایل اصلی ای که می خواستم رو نداشت!
تو تصویر pegatinas2.jpg من از اون فایل های گوشه پایین سمت چپ خیلی خوشم اومده بود و بخاطر اون فایل رو دانلود کردم! ;(

[…] مطلب بانمک هم مجید نوشته در مورد استیکرهای پشت لپ‌تاپ، من هم عکس لپ‌تاپ خودم رو اضافه […]

انشاءالله لپ تاپ گرفتم ازشون استفاده می کنم! :-X
ممنون🙂

حالا شما اینا رو چطوری می‌چسبونین!؟‌ با چسب رازی که اینکارو نمی‌کنین !؟‌

————
مجید :
بهترین کار اینه که بعد از پرینت گرفتن اینها روی کاغذ عکس در عکاسی ، اونها رو روی کاغذ های چسبی با چسب مایع بچسبونید و بعد روی سطح مورد نظر به راحتی بچسبانید😉

اگه لینوکس کارامونو راه ننداخته باشه و مجبور از xp در حال استفاده باشیم، اگه اینا رو بچسپونیم به لپتامون، جیز نمی شیم؟
من فکر می کنم که هیچ گرافیست و طراحی که با متون و فونت های فارسی هم سروکار داره در دنیا وجود نداره که از لینوکس استفاده ای برده باشه.

سلام.
گفتم بابت معرفی یه تشکری کرده باشم و عکس لپ تاپم رو هم بزارم :
http://twitpic.com/kp2gs
http://twitpic.com/kp30x

پاسخی بگذارید

توجه: برای رفع مشکلات لینوکسی خود به یکی از انجمنهای اینترنتی مراجعه کنید! اینجا به هیچ وجه برای رفع مشکلات لینوکسی شما مناسب نیست!
تبادل لینک نداریم! لطفا سوال نفرمایید ما به هرکس بخوایم لینک می‌دیم، هرکس هم خواست به اینجا لینک بده! :)

Kategories

بایگانی

وضعیت بلاگ

  • 110,042 بازدید

مجوز انتشار:

تمامی مطالب و مقالات این بلاگ تحت مجوز GNU FDL قرار دارند. بنابراین کپی و ایجاد تغییر در آنها مطابق شرایط این مجوز آزاد می‌باشد.
