MGroup

چغوک ۱.۰ بتا ۳ با اسم رمز «سبزقبا» منتشر شد!

Posted on: سپتامبر 1, 2010

نسخه‌ی جدیدی از کلاینت میکروبلاگ KDE با اسم رمز «سبزقبا» منتشر شد.

این نسخه شامل ۲ پلاگین کوتاه‌کننده‌ی آدرس (bit.ly و tinyarrows) و رفع تعداد زیادی از نواقص گزارش شده از نسخه‌ی بتا۲ است.

اطلاعات بیشتر: خبر انتشار در سایت چغوک.

دانلود بسته‌ی سورس برنامه.

2 پاسخ to "چغوک ۱.۰ بتا ۳ با اسم رمز «سبزقبا» منتشر شد!"

با سلام و احترام

اقای مومنی دست شما درد نکنه بابت این همه برنامه خوب که می نویسین.
راستش بخواین من از Mdic و blogilo استفاده میکنم و خیلی هم راضی هستم.فقط تا حالا با این چغوک کار نکردمه نمی دونم اصلا به چه کار می یاد!؟؟فقط قبلا نمی دونم روی فدورا چند بود نصب بود یا نمیدونم نصبش کردم!؟.ولی اون موقع زیاد دنبال وب و سایت نبودم!

حالا خواستم یه توضیح در مورد این چغوک بدبن که به چه کار میاد و چیه کلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با تشکر

سلام
ممنون از کار عالیتون واقعا تو مبحث سورس باز کار واقعا بزرگی برای ایران و … کردید/
من خیلی دنباله qt بودم ولی منابع کمی دستم اومد و تنها این چند روز این وبلاگ رو دیدم و کتاب رو دانلود کردم
البته متاسفانه من زیاد با c++ کار نکردم به خاطر همین از پا گذاشتن به این برنامه نویسی یه مقدار ترس دارم بنده برنامه نویسی های مثل ویژوال بیسیک و دلفی و چند تای دیگه رو کار کردم ولی هیچ موقع لینوکس و qt جای اینا رو برام نگرفت
البته حوضه بیشتر کار من روی embedded linux هست که روی گوشیم انجام می دم گوشی موتورولا e6 با لینوکس هست که به جز بش ، qt رو هم ساپورت می کنه
خیلی دوست داشتم که شروع به برنامه نویسی برای این گوشی به صورت حرفه ای کنم ولی تقریبا کتاب های خوبی در این باره عرضه نشده و همچنین کلاس هایی هم دیده نمیشه
ممنون میشم اطلاعاتی در این مورد به من بدید چون یه مقدار با خود qt فرق میکنه و لیب های خاصی داره
منتظر جوابتون هستم بیشتر برای راهنمایی و راه نشون دادن
کلا لینوکس رو به ویندوز و مک ترجیح می دم و بیشتر دوست دارم توش فعالیت کنم
اگر مشکلاتی هم دیدید من بستر این گوشی رو براتون بگم قضیه از چه قراره
در هر صورت از عاشق های لینوکس و qt هستم
ممنون که خوندین
اگر لطف کردید و جواب من رو دادید بیشتر توضیح می دم ازتون بیشتر بهره می برم
ممنون

پاسخی بگذارید

توجه: برای رفع مشکلات لینوکسی خود به یکی از انجمنهای اینترنتی مراجعه کنید! اینجا به هیچ وجه برای رفع مشکلات لینوکسی شما مناسب نیست!
تبادل لینک نداریم! لطفا سوال نفرمایید ما به هرکس بخوایم لینک می‌دیم، هرکس هم خواست به اینجا لینک بده! :)

Kategories

بایگانی

وضعیت بلاگ

  • 110,033 بازدید

مجوز انتشار:

تمامی مطالب و مقالات این بلاگ تحت مجوز GNU FDL قرار دارند. بنابراین کپی و ایجاد تغییر در آنها مطابق شرایط این مجوز آزاد می‌باشد.
