MGroup

سلام از دوباره

Posted on: آوریل 5, 2011

دلم تنگ شده واسه اینجا!

کلی وقته چیزی ننوشتم! نه که چیزی نباشه! زیاد بوده اما خوب، زندگی سخته و کلی فاکتور تاثیرداشتن از سربازی و دور بودن از دنیا بگیر تا میکروبلاگها و شبکه‌های اجتماعی و نزدیکتر شدن آدما…

کلی وقته میخوام دوباره بنویسم! دیگه بالاخره شروع میکنیم🙂

از خودم بگم: هنوز زنده‌ام! سربازی تموم شده! یه چند ماهیه تهرانیم با بابک. تا چند ماه دیگه هم از هم جدا شیم برای معلوم نیست چند وقت…

از بچه‌هام که هنوز چغوکش فعاله و چند روز پیشا هم نسخه ۱.۱ اش منتشر شد.

بقیه زندگی هم میگذزه…

تا بعد

4 پاسخ to "سلام از دوباره"

داش مهرداد دوست داریم😀

سلام
من کتاب شlا در زمینه فریم ورک Qt رو بصورت کامل مطالعه کردم، واقعا کمکم کرد و از شما بدلیل انتشار چنین کتابی فوق العاده ممنونم. راستش من در حال تحقیق در مورد برخی از مفاهیم در این فریم ورک هستم. میخواستم بدونم که آیا شما اطلاعاتی از «زمان های انقیاد» این فریم ورک در دست دارین یا منبعی هست که بتونتم ازشون استفاده کنم؟

به قول جادی، زندگی سخته، کار کنی اولش بهت حقوق بالای 1 میلیون نمی‌دن.
عدالت در کار نیست و …

ولی

تنها چیزی که آدم باید هر چه زودتر یاد بگیره اینه که هر چه سریع‌تر از زندگی‌اش لذت ببره!

پاسخی بگذارید

توجه: برای رفع مشکلات لینوکسی خود به یکی از انجمنهای اینترنتی مراجعه کنید! اینجا به هیچ وجه برای رفع مشکلات لینوکسی شما مناسب نیست!
تبادل لینک نداریم! لطفا سوال نفرمایید ما به هرکس بخوایم لینک می‌دیم، هرکس هم خواست به اینجا لینک بده! :)

Kategories

بایگانی

وضعیت بلاگ

  • 110,033 بازدید

مجوز انتشار:

تمامی مطالب و مقالات این بلاگ تحت مجوز GNU FDL قرار دارند. بنابراین کپی و ایجاد تغییر در آنها مطابق شرایط این مجوز آزاد می‌باشد.
